Säljande receptionist till Företagsmassagen

Säljande receptionist till Företagsmassagen

Arbetsbeskrivning

Företagsmassagen erbjuder olika massagebehandlingar i vår mottagning på Kungsholmen. Våra 10 massörer åker även ut till företag och ger massage på jobbet.
Nu letar vi efter nästa medarbetare till tjänsten som säljande receptionist. Som receptionist på Företagsmassagen är ditt jobb att ge våra kunder en bra upplevelse samt serva dina kollegor på bästa möjliga vis. Det betyder att mottagningen alltid behöver synas från sin bästa sida och att medlemmar, kunder och kollegor bemöts trevligt, proffsigt och med stor glädje. Det är du som tillsammans med dina kollegor är med och skapar vår familjära och välkomnande känsla på mottagningen.
När du kommer till jobbet är ditt uppdrag att se till att mottagningen är ren och fräsch. Dagens bokningar förbereds och handdukar tvättas, torkas och viks etc.
Det är du som är värd som får våra gäster att trivas och känna sig som hemma! Jobbet i receptionen innebär variation och kräver att du är flexibel. Arbetsuppgifterna varierar allt ifrån att ta emot bokningar via telefon, mejl, administration, städ av entre, reception, massagerum till att sälja medlemskap och boka in nästa massage åt kunderna.
Arbetstiderna kommer främst vara under vardagar men även vissa helger.


Vad söker vi hos dig?
Vi söker dig som har fyllt 18 år och kan och vill arbeta. Vi letar efter dig som tar ansvar och känner dig bekväm med kundservice, försäljning, administration samt att städa. Du vill alltid göra det lilla extra i det du tar dig för och du får energi av möten med andra människor. Vi vill att du har goda kunskaper i svenska och engelska. Datorvana är ett krav.

Det är bra om du som receptionist tar ett stort ansvar för helheten när du arbetar. Ett plus är om du är kreativ och självgående.
Du kommer även att vara ansvarig för att se till så att vi har förbrukningsmaterial på lager och se till så att det som behövs köps in.
När du lärt dig det mesta ser vi utvecklingsmöjligheter inom områden såsom personalplanering/schema, vikarie/sjukdomshantering, utbilda ny personal och skapa teamaktiviteter. Det är en fördel om du redan har erfarenhet av detta.
Att jobba hos Företagsmassagen:
Vi erbjuder en rolig och stimulerande arbetsplats med högt i tak. Det här är en miljö som präglas av glädje och viljan att bli bättre och hjälpa våra kunder till mindre stelhet, värk och stress. Företaget växer och möjligheten att växa hos oss är stor. Här finns till exempel chansen att engagera sig i marknadsföringen, administrationen, sälj eller andra delar av företaget.
Välkommen med din ansökan senast 8/3. Urval och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag – så vänta inte med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Företagsmassagen Norr Mälarstrand Stockholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 februari 2023
  • Ansök senast: 8 mars 2023

Postadress

Norr Mälarstrand 18
Stockholm, 11220

Liknande jobb


20 maj 2024

20 maj 2024

Office Coordinator till Fuchs!

Office Coordinator till Fuchs!

15 maj 2024