Säljande säsongspersonal till Contact Center

Säljande säsongspersonal till Contact Center

Arbetsbeskrivning

First Camp är Skandinaviens största campingkoncern med totalt 44 destinationer i Sverige och Danmark. Kedjan är inne i en spännande tillväxtfas och har genom organisk tillväxt och ett stort antal förvärv gått från drygt 100 MSEK i omsättning 2016 till knappt 400 MSEK 2019. Detta är en unik möjlighet att driva utvecklingen i en bransch med enormt mycket potential. Vi är ett stort team med ca 750 medarbetare som brinner för våra gästers upplevelser.


 


First Camp erbjuder en arbetsplats med stark tillväxt och snabb utvecklingstakt. Här är gästens upplevelse alltid i fokus. Våra supportkontor är centralt belägna i Stockholm respektive Göteborg och här finns VD, ekonomi, marknad, försäljning, fastighet, drift och HR samlade.



Beskrivning
Vi vill bli världens ledande campingkedja genom att fokusera på innovation, hållbarhet och datadrivna gästinsikter.

Därför vill vi att alla våra anställda ska drivas av att skapa mervärde, inte bara för våra gäster men även för varandra. En yrkesgrupp som vi värderar väldigt högt när det kommer till att skapa mervärde och kundnöjdhet är våra kollegor i Contact Center, som har en oerhört viktig roll under vår högsäsong.

Arbetsuppgifter
Du kommer att vara den som tar vid när receptionen på destinationen inte räcker till och besvara telefonsamtal, mejl och chatt från våra kunder. Som säljande medarbetare på Contact Center kommer du att arbeta mot både privatpersoner och företag. En viktig del av arbetet är merförsäljning, att hjälpa kunden få ta del av ett bättre erbjudande än vad de själva tänkt sig. Det kan vara allt från små tjänster som gör deras nuvarande vistelse lite roligare eller hjälpa dem boka deras nästa vistelse hos oss. Du ska ha en känsla för det lilla i samtalet som gör att vi kan hjälpa kunden till att hitta sin bästa lösning. Med målsättning om att kunden själv skall kunna göra sina bokningar på företagets hemsida så skall man även på ett smart sätt kunna hänvisa dit för framtida bokningar.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har erfarenhet av sälj, kundkontakt och har stor telefonvana. Du har lätt för att uttrycka i både tal och skrift på svenska och engelska samt mycket goda IT-kunskaper.

Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och söker efter kollegor som har en hög servicenivå, som uppskattar en vardag fylld med varierade kunddialoger och tycker om att arbeta med telefonen som redskap. För att kunna säkerställa en hög gästnöjdhet ser vi även att du är noggrann och nyfiken med en stor dos av lyhördhet och engagemang. Du är effektiv med förmåga att prioritera samtidigt som du är prestigelös och gärna hjälper till med ett extra handtag där det behövs. 

Moments of happiness for the many people är vad vi jobbar för varje dag. Glädje är vad vi vill att både våra gäster och våra medarbetare ska känna. För att det ska bli verklighet måste alla som arbetar på First Camp vara prestigelösa och positiva. Gästens upplevelse kommer alltid först för de har valt att tillbringa sina värdefulla semesterdagar hos just oss.

Vad erbjuder vi dig? 
På First Camp rekryterar vi förmågor och utvecklar dem. Hos oss ska du få möjlighet att växa och lära dig nytt samtidigt som du har riktigt roligt. Våra gemensamma värderingar styr vår vardag och hur vi är mot varandra:  

We Care:  Vi bryr oss om varandra, våra gäster och naturen 

We Have Fun: Vi har kul på jobbet och har glimten i ögat både internt och med våra gäster 

We Simplify:  Vi ska alltid försöka förenkla hur vi jobbar med varann och våra gäster 

We Deliver Results: Allt vi gör ska ge resultat för oss, våra ägare och våra gäster 

Vi erbjuder dig en arbetsplats där du har nära till kollegor när du behöver stöd. Kollegor som gärna bjuder på både erfarenhet och goda skratt. Vi är ett starkt team och vill fortsätta växa med fler teamorienterade kollegor som vill vara med och bygga på vår framgångssaga. Känner du dig träffad?

Villkor
Vi söker medarbetare till vår sommarsäsong som börjar i april och slutar i september. Tjänsterna som ska tillsättas är främst på deltid med möjlighet att arbeta fler timmar vid behov. Omfattningen av anställningarna varierar, men du kommer att garanteras minst 20 timmar/vecka. Arbetstiderna varierar och inkluderar även kvällar och helger. Lön enligt kollektivavtal. 

Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande, så skicka in din ansökan omgående. Vi arbetar kompetensbaserat i våra rekryteringar och söker aktivt efter de medarbetare som bäst matchar den kravprofil vi har satt upp för tjänsten. Som ett första steg i vår urvalsprocess kommer de personer som möter våra kvalifikationer att få genomföra två rekryteringstester där du matchas mot vår kravprofil. Mer information om detta får du vid genomförd ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Contact Center i Göteborg
  • 10 platser
  • 11 dagar - 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 januari 2021
  • Ansök senast: 28 februari 2021

Liknande jobb


26 februari 2021

26 februari 2021

Kommunvägledare

Kommunvägledare

26 februari 2021

Kundorienterad administratör till Power hemelektronik

Kundorienterad administratör till Power hemelektronik

26 februari 2021