OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Varje dag hanterar Kalix Tele24 fler än 20 000 växelsamtal, kundservice- och supportärenden åt fler än 4 000 kunder, allt från småföretag till stora aktörer som Tele2, Sida, och GB-Glace. Kalix Tele24 är idag den marknadsledande servicebyrån för växelbemanning på distans. Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster, allt från Växel på distans till komplicerade supportlösningar. Med hjälp av denna tjänsteportfölj levererar Kalix Tele24 moderna outsourcingtjänster som ökar effektiviteten i en för kunderna viktig aspekt för framgång - tillgänglighet. Kalix Tele24 har mer än 200 anställda på fem kontor inom Sverige. I koncernen ingår även ScanCall AS i Norge med mer än 50 anställda. Platsbeskrivning Vi förstärker nu våra säljkontor i Stockholm, Gällivare och Kalix med nya innesäljare. Kalix Tele24 är ett Hälsodiplomerat företag och vi kan erbjuda Dig en unik arbetsmiljö, gedigen utbildning, mycket god kamratanda i ett personligt utvecklande företag. Vi söker dig som är positiv, uthållig, målinriktad och en smula envis. Du bör ha god verbal förmåga, behärska svenska väl i tal och skrift samt ha datorvana. Du ser en utmaning i att arbeta mot företagets gemensamma mål, är engagerad i gruppens utveckling och trivs med att ge personlig service. Vi ser att du har god kommunikationsförmåga, samarbetsförmåga och social kompetens. Vi ser att du är förtroendeingivande, lyhörd, flexibel och stresstålig. Har du dessa egenskaper kan du vara en av de vi söker. Kvalifikationer: Treårig gymnasiekompetens eller motsvarande. Svenska, engelska i tal och skrift. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Branscherfarenhet och färdigheter i våra nordiska språk är meriterande men inte något krav.