OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. Vill du vara med på vår resa med att bygga upp en helt ny försäljningsavdelning? Vill du hjälpa våra befintliga och framtida kunder med bättre och snabbare rekryteringar? DÅ SKA DU LÄSA VIDARE! Tjänsten innefattar inledningsvis nykundsbearbetning. Du kommer att ansvara för att boka och genomföra kundbesök. Arbetet är självständigt och teambaserat samt kräver mycket engagemang och målmedvetenhet för att nå framgång. Det är mycket meriterande om du har erfarenhet av uppsökande försäljning. Du får gärna ha utbildning men viktigast är att du har ett eget driv och en inställning att ingenting är omöjligt. En prestigelös inställning är också en förutsättning för att du ska trivas med oss.