Säljare för Svensk Adressändring på hel- eller deltid

Säljare för Svensk Adressändring på hel- eller deltid

Arbetsbeskrivning

Barona söker nu dig som vill vara med och utvecklas i en spännande roll där service och försäljning står i fokus! Vi söker dig som är en positiv, prestigelös och engagerad Customer Experience Specialist till vårt uppdrag för Svensk Adressändring.

Arbetsbeskrivning
Som Customer Experience Specialist hos Barona för Svensk Adressändring kommer du att arbeta med utgående kunddialoger med syfte att sälja adressändring. Du kommer att kontakta de kunder som inte beställt eftersändning av sin post när de har adressändrat. Du kommer att bli en del av ett nystartat team.

Barona erbjuder dig en stimulerande och händelserik arbetsmiljö med goda utvecklingsmöjligheter. Du kommer att erbjudas kontinuerlig coachning och kompetensutveckling. Du får en individuell utbildningsplan och tillsammans arbetar vi för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.

Vi söker dig som Har tidigare erfarenhet av försäljning över telefon med framgångsrika resultat
Har en säljande personlighet och kan bistå kunderna att göra bästa möjliga val
Har en god kommunikativ förmåga och prestigelös inställning
Är en lagspelare och ser lösningar på problem som uppstår
Har god systemvana
Behärskar svenska flytande i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper!


Övrig information
Baronas kontor är beläget i Solna Business Park med mycket bra kommunikationer, restauranger och gym runt hörnet. Detta är en visstidsanställning på 3 månader, med mycket goda möjligheter till förlängning. Tillträde för tjänsten är i början på januari 2022. Arbetstiderna är förlagda mellan 8-18 under vardagar. Du kan arbeta deltid eller heltid. Vid deltid kommer du att arbeta 20h i veckan. Du erbjuds en fast lön samt provision.

Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan nu.

Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta linn.stahl@barona.se eller sofie.eriksson@barona.se. Vi tar ej emot ansökningar via mail, utan du måste ansökan via vårt rekryteringssystem. 

Varmt välkommen med din ansökan!

Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund men levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.

När vi blickar framåt ser vi växande möjligheter och ett större fokus på internationella lösningar. I Sverige har vi under 2019 förvärvat Ageris, AMGA  och Prizta och har den långsiktiga planen att bli en marknadsledande aktör samtidigt som vi behåller vår entreprenöriella kultur och framgångsrika specialiseringstrategi.

Läs mer här:  http://barona.se/om-oss/

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?
  2. Höga emotionella krav

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona Contact Center AB
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 november 2021
  • Ansök senast: 12 december 2021

Liknande jobb


Helsingborg - Säljare - Ansök utan CV!

Helsingborg - Säljare - Ansök utan CV!

24 april 2024