Säljare inom telefonilösningar i Göteborg

Säljare inom telefonilösningar i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet av callcenter/telefonförsäljning och vill ta nästa steg i din karriär? Vill du dessutom sälja klimatsmarta Telekom lösningar som bidrar till en bättre framtid?

Vi söker nu en säljare inom nykundsförsäljning som vill bidra till ökad tillväxt och göra skillnad på riktigt. Missa inte chansen att få vara med på vår framgångsresa och bli en del av Sveriges första klimatpositiva telekombolag!

Arbetsuppgifter

Som säljare hos oss hjälper du våra kunder att hitta kostnadseffektiva helhetslösningar inom telefoni. Genom uppsökande försäljning bearbetar SMB marknaden med korta ledtider och snabba avslut. Du har eget kund- och budgetansvar och ingår i ett mindre säljteam med erfarna kollegor och högt i tak. Vi har god sammanhållning och träffas gärna utanför jobbet på en AW samt stöttar varandra i arbetet- allt för att teamet ska nå nya höjder! Vi är måna om att du som ny medarbetare hos oss ska få rätt förutsättningar för att lyckas i rollen. Därför kommer du, oavsett erfarenhet eller bakgrund, få genomgå en gedigen introduktion i början av din anställning.

Erfarenheter

Vi söker dig som har:

- Erfarenhet av callcenter eller telefonförsäljning
- Besitter mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då detta används i det dagliga arbetet
- Innehar B-körkort
- Vi förutsätter också att du har ett brinnande intresse för försäljning.


Egenskaper

Vi söker dig som är driven, ansvarstagande och tävlingsinriktad! Du trivs med telefon och dator som arbetsredskap och brinner för att sätta kunden i fokus! För att lyckas i den här rollen tror vi att du är en lagspelare som sprider energi i gruppen och som ständigt strävar efter att överträffa dig själv.

O.M erbjuder

- Månadslön + kvartalsprovision
- Säljresor, kickoffer och fantastiska kollegor!
- Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020&2021
- Intern och extern utbildning
- O.M Care: Rikslunchkort, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid


Om oss

Office Management är ett rådgivande tjänsteföretag inom IT, kommunikation och arbetsplatser. Företaget grundades 1993 och har 450 medarbetare som tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för effektivitet, samarbete och kommunikation för 8000 kunder i Norden. Office Management ägs av Nalka Invest AB, omsatte 1.100 MSEK år 2020 och har kontor i Stockholm, Oslo, Helsingfors, Göteborg, Malmö, Helsingborg, Uppsala, Linköping och Luleå. www.officemanagement.se

Övrig information

- Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
- Omfattning: Heltid, 8-17
- Plats: Mölndalsvägen 30 b
- Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning


Vi arbetar med löpande urval, så vänta inte med att skicka in din ansökan om det här är rollen för dig!

Har du frågor om tjänsten slår du en signal till mig Sebastian Boisen, 010 858 51 19.

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 maj 2022
  • Ansök senast: 2 november 2022

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


3 maj 2024

Jobba Som Fältsäljare

Jobba Som Fältsäljare

3 maj 2024

Storkundssäljare

Storkundssäljare

3 maj 2024

Kundansvarig säljare

Kundansvarig säljare

3 maj 2024