OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nya stjärnor till Loyalty Sales
Vill du vara en del av en energifylld arbetsmiljö där sammanhållning och gemenskap står i fokus? Vårt huvudsakliga mål är att bygga lojalitet och skapa fler nöjda kunder hos oss på Tre.
Loyalty Sales är en av Tres största avdelningar som ansvarar för att skapa lojalitet och utöka Tres kundbas. Avdelningen är uppdelad i två huvudsakliga uppdrag, att bevara våra kunder och säkerställa hög kundnöjdhet, samt att proaktivt skapa merförsäljning och förbättra våra kunders upplevelse.
I den här rollen blir du en del av det team som arbetar med att bevara och stärka långsiktiga kundrelationer. Du hanterar inkommande samtal från kunder och ditt huvudsakliga fokus är att erbjuda lösningar som främjar kundlojalitet och ökar kundnöjdheten. Utöver detta kommer du också att arbeta med att ta emot samtal från kunder som är intresserade av våra tjänster. I rollen kommer du att få stöd av våra säljcoacher, som jobbar dedikerat att stötta dig genom att följa upp dina resultat, lyfta idéer och strategier som gör dig ännu bättre på ditt jobb. Att du ska nå dina mål, är vårt mål! Dina arbetstider kommer att variera mellan 09:00–17:45 och 09:30–18:15 på vardagar.
Vi erbjuder dig
- En gedigen introduktion och löpande utbildning för att ge dig de bästa förutsättningarna att lyckas i rollen.
- En tillsvidareanställning på heltid med fast grundlön samt provision utan tak.
- En roll på en av Sveriges bästa arbetsplatser (jajamen, även 2025 är vi utsedda till en av de bästa av Great place to work).
- En företagskultur vi är mycket stolta över, som inkluderar roliga tävlingar, aktiviteter och awards.
Vi tror att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice och försäljning. Du ger det där lilla extra för att nå dina mål och ambitioner, är kommunikativ och knyter lätt kontakt med andra. Liksom oss på Tre, så delar du vår syn på att schysst försäljning är en fin balans mellan service och uppmuntran till att slå till. Du tar dig an hinder och utmaningar med en positiv inställning och tar ett stort ägandeskap i dina arbetsuppgifter från start till mål.
Du sticker ut lite extra om du har tidigare erfarenhet av att arbeta inom winback och kundlojalitet.
Låter det här som något för dig? Vad kul, då ser vi fram emot en ansökan! Vi tar emot ansökningar via denna annons och kommer hålla intervjuer löpande. Personligt brev behövs inte, men vi vill gärna att du svarar på några frågor vi ställer i samband med att du söker. Vi använder tester för att säkra objektiva bedömningar i samband med urval. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Bakgrundskontroll genomförs på slutkandidater.
Varmt välkommen till oss på Tre!
Vi drivs av att hela tiden försöka göra saker bättre, på nya och annorlunda sätt. Vi ser oss själva som en avgörande del av Sveriges samhällsstruktur, eftersom vi vet att pålitlig uppkoppling är en viktig grundsten i dagens digitala värld.
Tre föddes som utmanare och är en organisation i ständig rörelse. Vi strävar efter att vara i framkant i allt vi gör. Vi är övertygade om att det är människorna och kulturen på Tre som är avgörande för vår utveckling.
När du startar din resa på Tre finns det oändliga möjligheter att växa och utvecklas med oss.
WE THINK LIKE CHALLENGERS - I en föränderlig värld, är vi på Tre nyfikna och ständigt öppna för nya lösningar. På Tre anpassar vi vägen framåt allt eftersom vi provar och lär oss vad som funkar bäst.
WE WORK LIKE CHAMPIONS - På Tre gör vi alltid vårt bästa. Vi känner ägandeskap för vår uppgift, sätter tydliga mål och håller fokus på det som gör mest nytta för affären.
WE ACT LIKE BUDDIES - På Tre är vi schyssta kollegor. Vi samarbetar med varandra över team och funktioner, vi bollar idéer, ger och tar emot feedback.