OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill Du bli en i vårt nya team?
Vi expanderar och öppnar en ny butik i Nynäshamn
JYSK är ett danskägt internationellt företag som finns representerat i 34 länder med över 1650 butiker och 15 000
medarbetare. I Sverige har vi idag 123 butiker och växer fortfarande stadigt. Med en omsättning i den svenska
organisationen på 2 miljarder kronor och god lönsamhet så satsar vi på att ge våra kunder 'Ett bra erbjudande' inom våra
fem kompetens områden: sovrummet, vardagsrummet, badrummet, fönstret och terrassen.
JYSK är ett familjeägt företag. Familjekänslan genomsyrar kulturen och bärs upp av våra värderingar, som lever genom alla
nivåer i företaget.
Som Säljare med logistik ansvar kommer Du ha uppgifter som: planering, uppföljning och genomförande av logistikrutiner,
säkerhet i butik, arbetsmiljöfrågor, inventarier, beställningar och varumottagning. Du rapporterar till Butikschefen.
Vi söker dig som är målinriktad och engagerad och som har ambitioner att få en flygande start på vår nya butik i Nynäshamn,
som öppnar den 25 november 2010.
För rätt person finns det möjlighet till karriär inom en ständigt växande organisation.
Du kan förvänta Dig:
Omväxlande arbetsmiljö.
Ett arbete som kännetecknas av frihet under ansvar
En karriär med mycket goda utvecklings- och utbildningsmöjligheter.
En stark och solid kåranda där vi hjälper varandra.Ett attraktivt bonussystem som belönar i förhållande till butikens resultat.
Vi förväntar oss att Du:
Har förmågan att arbeta metodiskt och strukturerat med sinne för detaljer.
Kan arbeta efter specifika riktlinjer samt följa regler och procedurer.
Är en ihärdig praktiker som kan hugga i och avsluta.
Är beslutsam och resultatinriktad inom eget ansvarområde.
Kan ta egna initiativ, är ordningssam och hjälpsam