Säljare med personalansvar

Arbetsbeskrivning

Säljare

För Cramos verksamhet i Varberg och Falkenberg söker vi nu en säljare som även kan ta sig an personalansvar.

Dina arbetsuppgifter 
Din vardag innefattar sälj, budget och resultatansvar. Du jobbar både operativt och strategiskt, och tjänsten innebär även personalansvar för dina medarbetare.
Din huvudsakliga uppgift blir att stärka Cramos varumärke på den lokala marknaden. Till din hjälp har du regionala säljare och distriktschef för att bearbeta marknaden. Du kommer ha mycket kundkontakt och sälj är något som driver dig.

Din bakgrund 
Vi ser att du har gymnasieutbildning. Har du högskole- eller universitetsutbildning är det meriterande, men det viktigaste är din personlighet och ditt driv.
Du bör ha ett intresse för maskiner eller ha arbetat inom byggsektorn.
I tidigare tjänster bör du haft erfarenhet av att leda och utveckla personal.
Du skall ha tidigare erfarenhet av försäljning och du älskar att göra affärer.
Förståelse för ekonomi, och att kunna följa upp nyckeltal och rapportera till din distriktschef är viktigt för tjänsten.
Du förväntas bo i reginonen då lokala kännedomen och kontakter underlättar ditt arbete.
God datorvana och B-körkort är ett krav.

Dina egenskaper
Vi ser att du är en person som tar egna initiativ och är en engagerad ledare.
Du skall vara självgående, drivas av att göra affärer och vara resultatinriktad.
Du bör vara uthållig, ha hög social kompetens, stort mod och ett starkt driv för att lyckas i tjänsten.
Du skall brinna för att sälja och gärna vara praktiskt lagd, så du kan föra diskussion med kunden om företagets produkter.

Tjänsten är en rekrytering med placering i Varberg/Falkenberg.

Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper för att passa för tjänsten.

Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Mikael Svensson på Randstad 0729-889425.

Vi ser fram emot din ansökan och intervjuer sker löpande!

 

Randstad är ett världsledande bemannings- och rekryteringsföretag och få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. 

Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Kontaktpersoner på detta företaget

Peter Conradi
+46 0729-889421
Mikael Svensson
+46 729 88 94 25
Emilie Hedman
+46 (0)72-988 98 27
Philip Sjögren
+46 729889828
Tarek Mourad
+46 122-26 90 00
Ahmed Hersi
+46 (0)72-988 94 03
Anne Hansson
031-333 52 92
Anne Hansson
+46 (0)72-988 94 05
Margareta Wickzell

Cecilia Mannheimer
+46 (0)31-3335294

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt överenskommelse
  • dagtid heltid
  • Publicerat: 27 augusti 2014

Besöksadress

Nils Ericsonplatsen 3
None

Postadress

Nils Ericsonplatsen 3
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Mötesbokare i fält! - Partille

21 augusti 2010

Hungriga företagsförsäljare

23 augusti 2010

13 augusti 2010

30 mars 2022