OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter: Som säljare blir du en nyckelperson i verksamheten genom att långsiktigt vårda, skapa nya och vidareutveckla kundrelationer.Du genomför säljande kundbesök där du analyserar kundens personalbehov, förhandlar priser, upprättar offerter och avtal.Du kommer med stöd av personalansvarig ansvara för rekryteringen till de kunder du sluter avtal med. Din profil : Vi söker en erfaren och självgående säljare med god social kompetens och förmåga att kommunicera med människor på olika nivåer.Du är en skicklig förhandlare som är kunnig i avtals- och offertskrivning.Vi ser vana från bemannings- och rekryteringsbranschen som starkt meriterande.Befattningen är nyinrättad vilket kräver förmåga att skapa struktur, rutiner och ett effektivt arbetssätt. B-kort och tillgång till bil är ett krav.Provanställning 6 månader.Tillträde och lön enligt överenskommelse (ange löneanspråk). Caland AB startades 1994 som ett familjeföretag med två anställda.Caland AB är ett starkt växande auktoriserat bemanningsföretag och därför förstärker vi vår organisation med ytterligare en kompetent medarbetare till personaluthyrningen.