OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ServiceFinder.se är ett snabbväxande företag som sedan starten 2006 aldrig stått stilla. Från en källare till topprenoverat kontor och en oerhörd omsättningstillväxt på bara några år. Idag har vi över 3500 tjänsteleverantörer anslutna inom olika branscher och förmedlar årligen över 40.000 uppdrag. Vi har varit omskrivna i många olika tidningar och medier. Bakom bolaget står även andra större namn som Bonniers investmentbolag (BMI) samt andra kända entreprenörer. Med oerhörd kompetens och nytänk ska vi under 2010 ha ett oerhört högt tempo! Som analytisk upphandlinghandläggare kommmer du att arbeta med hanteringen av samtliga upphandlingar som går via ServiceFinder.se.[Din primära uppgift kommer att vara att granska upphandlingar och säkerställa att de håller hög kvalite, samt analysera nyckeltal och arbeta med konstant förbättring av dessa utefter dina egna slutsatser. Du ska vara van vid ett högt tempo och kunna hantera hög arbetsbelastning. Arbetet innebär mycket självständigt arbete och därmed är det av stor vikt att du är självdriven samt har en vilja för att sträva efter konstant förbättring. Du ska kunna driva frågor självständigt såväl som i grupp. Som person är du målinriktad, strukturerad, har en god analytisk förmåga och lätt för att samarbeta med andra.[ Vi erbjuder dig: En inspirerande och fräsch arbetsplats Personlig utveckling Möjlighet att avancera Vi tycker om dig som: - Har en hög arbetsmoral - Är självsäker - Har akademisk bakgrund - Tar jobbet på allvar och vill satsa 110% Eftersom arbetet innebär ett visst detektivarbete är det viktigt att du som person är nyfiken och intresserad av att lösa problem. Du är analytisk och självständig, samt noggrann men effektiv. Meriterande: Kunskap inom Excel Erfarenhet av rapportering Är du intresserad? Sök redan idag!