OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Help at Work söker säljare till vår kund som arbetar med interaktiva kommunikationslösningar för företag! Help at Work är bemannings och rekryteringsföretaget som skall få flest företag och människor att växa. Vi skall vara det självklara valet för dig som söker nytt jobb och därmed kan vi erbjuda marknadens bästa kandidater till våra kunder. Vi gör i dagsläget rekryteringar inom IT, Sälj & Marknad, Ekonomi, Support och Kundtjänst. Help at Work gör alltid lite mer, lite snabbare och lite bättre. Vår kund är verksamma inom multimediamötestjänster med kunder runtom i hela världen. De håller på med integrerade webb-, video- och audiomötestjänster som är anpassade för små, medelstora och stora företag. Arbetsuppgifter: Som säljare hos vår kund kommer du att driva försäljningen till företag med prospektering, offerering, förhandling samt avslut. Du kommer att ansvara för att utveckla försäljningen på egna kunder i Sverige, främst via telefon men även via bokade besök. Du kommer främst att ringa till högt uppsatta chefer och beslutsfattare och kommer att tillhöra ett team i ett växande företag, beläget i centrala Stockholm. Erfarenheter: Vi söker dig som är framåt och drivande och vill utvecklas inom försäljning. Har du erfarenhet av en liknande roll är detta mycket meriterande likaså förhandlingsvana och förmågan att hitta nya vägar och lösningar. Du får gärna ha IT-vana, dock inget krav. Utbildning: Högskoleutbildning/KY/säljkurser med mera. Flytande i svenska och engelska är ett krav. Personliga egenskaper: Som person trivs du att arbeta i högt tempo, är driven, tycker om att samarbeta och är orädd för att ta nya kontakter. Help at Work genomför rekryteringen men du blir anställd av vår kund. Vi träffar kandidater löpande varför vi gärna ser att du skickar in din ansökan snarast möjligt!