Säljare till Teliabutik

Arbetsbeskrivning

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.

Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!

Är du en person som drivs av att skapa goda resultat och göra det där lilla extra för människor i din omgivning? Vi söker nu en till säljare som vill vara med och skapa en kundupplevelse i världsklass!

Your next challenge? ?

Jag heter Johan och vårt team behöver nu en ny timanställd säljare som vill vara med och lyfta vår butik till nya höjder. I rollen som säljare hos oss kommer du hantera och sälja alla Telias tjänster till våra privat- och företagskunder. I den här rollen kommer du få chansen att lära dig mycket inom försäljning samt arbeta med de bästa varumärkena på marknaden!

Vi är ett bollplank för våra kunder. Vi är dem kunderna vänder sig till när det behöver ställa frågor, och vi tar såklart varje tillfälle i akt att lösa kundens problem.

Your next manager and team

Förutom att sälja våra tjänster och produkter innebär tjänsten att bidra till att ge våra kunder bästa möjliga service. Vi är en relativt nystartad butik och vi beräknar att julhandeln kommer bli succé i år. Det är viktigt att du är stresstålig och beredd på att ta vara på varje kund. Du arbetar mot dina individuella säljmål, hjälper till att hålla butiken i toppskick och har ett intresse av att utveckla dig själv tillsammans med våra kunder.

Vi är totalt nio stycken i personalstyrkan som arbetar i olika utsträckning. Vissa arbetar vid sidan av sina universitetstudier och andra jobbar heltid. Det vi har gemensamt är att vi alla brinner för försäljning. Vi drivs av att skapa goda resultat och är alla tävlingsmänniskor. Vi gör det lilla extra för våra kunder och älskar när de lämnar butiken med ett leende på läpparna. Vi lever efter mottot att "Varje besök ska göra att kunden gillar oss mer".

Jag arbetar på Telia för att det är ett väl etablerat varumärke som erbjuder rikigt bra helhetslösningar till sina kunder. Jag som medarbetare vet att jag är viktig och mitt arbete gör skillnad för företaget. Jag har arbetat som butikschef i totalt fyra år och med försäljning i sju år. Jag älskar att ha kul på jobbet och skojar gärna till det så fort jag får chansen. I min vardag drivs jag av att få vara med och utveckla mina kollegor. Mitt ansvar är att ge dig som säljare de bästa verktygen och förutsättningarna för att lyckas. Jag har ett coachande arbetssätt och jag förväntar mig att själv få feedback på mitt arbete av mina kollegor. Allt för att skapa en riktigt bra arbetsgrupp!

You

Vi söker dig som har fullständig gymnasiekompetens och har arbetat med försäljning i butik tidigare, och ser den här anställningen som något att bygga vidare på. Våra arbetstider är anpassade efter våra kunders behov. Därför är det viktigt att du kan arbeta oregelbundna tider, vilket innfattar dagar, kvällar och helger.

Eftersom att vi i regel har ett högt flöde av besökare är det viktigt att du är en person som är stresstålig. Vi hjälper alltid en kund i taget men det viktigaste är att våra kunder känner att vi tar oss tid för just dem.

How? Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på att du:

Dare to innovate by sharing ideas, takning risks and continuously learning

Care for our customers by providing solutions that are adapted to their needs

Simplify our teamwork by transparent communication, active collaboration and knowledge sharing

Why? We´re changing the industry, we´re digitalizing society, we´re creating the New Generation Telco to bring the world even closer – on the customers terms.

That´s the next chapter in our story, what´s yours?

Contact För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Johan Dahle på 070-509 60 90.

Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan.

Välkommen till Telia!

Kontaktpersoner på detta företaget

Christina Assarson
011-191896
Christina Stenstrand
054-22 18 87
Linda Karlsson
+46 727332625
Johan Helldén
+46 725126690
Sofia Lindroth

Herman Mårtensson
+46 72-5282823
Johan Dahle
+46 70-5096090
Erik Josefsson
+46 70-3923423
Rickard Stenberg
+46 703678300
Robert Nyström
+46 72-5114544

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telia Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt överenskommelse
  • 2017-05-31 6 månader
  • Publicerat: 24 november 2016

Besöksadress

Mårbackagatan 9
None

Postadress

None
Stockholm, 10663

Liknande jobb


18 november 2020

18 november 2020

17 november 2020