Säljare till Telias butik Kungens Kurva

Arbetsbeskrivning

Vi är Telia Company, den nya generationens telekomföretag. Våra 21 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Vi är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året runt. Vi har bestämt oss för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare våra kunder och vårt huvudkontor ligger mitt i teknik- och innovationshjärtat Stockholm. Läs mer på www.teliacompany.com.

Mångfald berikar vår affärsverksamhet och vår kultur. Det skapar dynamik i våra kundmöten, vårt arbetssätt och innovativa team. Vi tycker det blir roligare att arbeta om vi alla är olika!
Välkommen till oss!

Din nästa utmaning Hej! Jennie heter jag och är Sales Area Manager över Kungens Kurva, Skärholmen och Södertälje. Hos oss får du träffa både våra privat- och företagskunder och hjälpa dem med allt ifrån SIM-korts byte till mer avancerade företagslösningar. Variationen av kunder och frågor gör att ingen dag blir den andra lik. Du kommer få lära dig mycket inom försäljning och kommer få arbeta med de bästa varumärkena på marknaden. Dina viktigaste arbetsuppgifter är att hjälpa både våra privat- och företagskunder med frågor kring abonnemang, tv-tjänster och internet.

Primärt har du i rollen som säljare hos oss ansvar för att överträffa våra kunders förväntningar på butiksbesöket, varje dag, med varje kund. Du ansvarar för din egen försäljning och är fokuserad på att nå såväl, ditt individuella mål, som butikens gemensamma mål.

Din nästa ledare och nya kollegor I våra butikerär vi ett team som stöttar, hjälper och peppar varandra på en daglig basis. Vi värdesätter feedback och har högt i tak. Som ledare är en utav mina främsta uppgifter att coacha, leda och utveckla mina medarbetare, detta görs genom medlyssning och vardaglig coachning.

Mina förväntningar på dig som söker är att du är målinriktad, hungrig och har hög arbetsmoral. Det är viktigt att man har viljan och att man alltid strävar efter att bli bättre.

Du För att komplettera teamet bör Du vara utåtriktad, positiv, du älskar att jobba mot mål och kundnöjdhet. Det är meriterande om du jobbat inom aktiv försäljning sedan tidigare. Vi förväntar oss att du är en teamspelare av rang och alltid strävar efter att bli bättre. Du ska ha fyllt 18 år och gått ut gymnasiet. Eftersom vi jobbar nära våra kunder är det viktigt att du kan kommunicera på svenska och engelska.

Hur? Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. För den här rollen lägger jag tonvikten på: Vi vågar ta initiativ genom att utmana våra kunder och oss själva Vi bryr oss om våra kunder genom att erbjuda behovsanpassade lösningar Vi förenklar samarbete genom transparent kommunikation, delaktighet och kunskapsutbyte

Varför? Vi förändrar branschen, digitaliserar samhället och vi skapar den Nya Generationens Telco för att föra världen ännu närmare - på kundernas villkor. Det är vårt nästa kapitel i vår historia, vad är ditt?

Kontakt Har du frågor är du välkommen att kontakta vår koordinator Josefin Wahlström på 076-135 77 41. Vi kommer att intervjua löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Välkommen till Telia

Kontaktpersoner på detta företaget

Christina Assarson
011-191896
Christina Stenstrand
054-22 18 87
Linda Karlsson
+46 727332625
Johan Helldén
+46 725126690
Sofia Lindroth

Herman Mårtensson
+46 72-5282823
Johan Dahle
+46 70-5096090
Erik Josefsson
+46 70-3923423
Rickard Stenberg
+46 703678300
Robert Nyström
+46 72-5114544

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telia Stockholm
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Timlön och provision
  • Enligt överenskommelse Enligt överenskommelse
  • Publicerat: 23 augusti 2017

Besöksadress

Mårbackagatan 9
None

Postadress

None
Stockholm, 10663

Liknande jobb


15 maj 2024