Säljassistent

Arbetsbeskrivning

COBS utvecklar och marknadsför trådlösa larm och kommunikations- lösningar med fokus på personlig säkerhet. COBS befinner sig i en expansiv fas och söker en säljassistent för 100 % tjänstgöring med placering vid huvudkontoret i Göteborg. Arbetsbeskrivning Tjänsten består av att vara säljassistent i kombination med receptionistarbete. Säljassistent Som säljassistent arbetar du tillsammans med våra säljare och du fungerar som administrativt stöd inom teamet.Detta omfattar exempelvis order- och offertunderlag, marknadsutskick och uppföljning, samt aktivt delta i säljarbetet genom att bl.a. ta fram diverse statistik, anordna kundträffar, event och dyl.Du ansvarar även för all kommunikation med våra externa marknadsmaterials leverantörer.Receptionsarbetet innebär att ansvara för kontorets centrala supportfunktioner som t.ex. telefonväxel, besökare, samt inköp av kontorsmaterial För att trivas hos oss på COBS AB förväntar vi oss att du; Är initiativrik och självgående med stort fokus på service.Är driven och har god samarbetsförmåga.Har ett självständigt tänkande med stor ansvarskänsla.Är optimistisk lagd och har en stor portion humor!Kvalifikationer Vem är du?Du är gymnasieutbildad och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Du har arbetat i Visma SPCS, och du har även mycket goda datakunskaper i Officepaketet.Du talar och skriver svenska flytande, samt även engelska obehindrat.Tidigare erfarenhet av att hantera kunddatabas (CRM-system), samt kunskaper i Adobe PageMaker är meriterande.Lön Enligt överenskommelse Tillträde Tillträdesdag 2010-08-16 Ansökan Sista ansökningsdag: 2010-06-04

Sammanfattning

  • Arbetsplats: COBS AKTIEBOLAG
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 7 maj 2010
  • Ansök senast: 4 juni 2010

Liknande jobb


6 maj 2010

3 st Säljarassistent/kontorsassistent

21 juli 2010

19 augusti 2010