Säljassistent

Arbetsbeskrivning

Lernia Bemanning stärker kundernas konkurrenskraft genom effektiva bemanningslösningar.Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag, kvalitets- och miljöcertifierade och ingår i Lerniakoncernen. Lernia Bemanning i Göteborg söker en säljassistent för längre uppdrag hos ett av våra kundföretag. I arbetsuppgifterna ingår att starta upp nya order för leveransprocessen där du är ansvarig för utvecklingen internt och tillsammans med våra kunder.Du ingår i ett team som arbetar på kundtjänst med nordiska kunder.Du administrerar order, fakturerar och hanterar returer.För att matcha kraven på tjänsten behöver du vara en god administratör och ha goda datakunskaper i Office paketet, Prosales och Team Place.Tjänsten kräver goda kunskaper, i finska och engelska, i tal och skrift.Vi ser gärna att du har högskoleutbildning inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet.Du är en ansvarsfull, noggrann, strukturerad och snabb person som har sinne för siffror.Vidare behöver du vara en god kommunikatör, har lätt för att samarbeta med andra, är flexibel och självgående.

Sammanfattning

Liknande jobb


Säljassistent

7 maj 2010

6 maj 2010

3 st Säljarassistent/kontorsassistent

21 juli 2010