OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Westers Catering & Arrangemang AB har på 19 år utvecklats från ett "hål i väggen" på Södermalm till ett av Stockholms största och främsta arrangemangsföretag.Idag genomför vi kompletta arrangemang för upp till 3 000 personer.Företagsfester, öppna hus/invigningar, kick offer, konferenser, bröllop och temafester är några exempel på arrangemang som vi genomför. Företaget drivs från Liljeholmen, där vi har våra lokaler.Idag arbetar vi 42 fast anställda (+ ca 50 projektanställda) inom företagets tre huvudgrenar, Arrangemang, Catering och konferens. Vi jobbar för att ge våra kunder den bästa kvalitet och service som går att få.Vårt motto är "ingenting är omöjligt" vilket innebär att vår servicenivå är extremt hög.Vi söker nu dig som vill sälja en "kul" produkt i en kreativ och inspirerande miljö.Hos Westers är tempot högt och du erbjuds en konkurrenskraftig lön och stora karriärsmöjligheter. Just nu söker vi en säljassistent som skall ingå i vårt framgångsrika säljteam Detta innebär bland annat offertskrivning, daglig kundkontakt samt att vara delaktig i förberedelserna inför stora arrangemang.Du kommer även att vara ansvarig för några av våra större kunder.Kvalifikationer Vi ser gärna att du är självständigt, har en god förmåga att uttrycka dig i både tal och skrift, är initiativtagande, stresstålig, social, samarbetsvillig, och att du ser en utmaning i att lösa problem som kan uppstå i den dagliga driften. Vi förutsätter att du har mycket goda kunskaper i Word, Excel samt PowerPoint. Erfarenhet av projektlederskap och offertskrivande är meriterande.Ett plus är också erfarenhet från catering/arrangemang/event branschen.Arbetstid/Varaktighet Heltid.Tjänsten är en tillsvidare anställning.Start efter överenskommelse.Lön Månadslön enligt kollektivavtal
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalkoordinator Inger Melander
08 - 744 30 66
Köksmästare Christian Sundberg
070-7105907