Säljassistent

Arbetsbeskrivning

GREAT är ett konsultbolag som hjälper företag och organisationer att utveckla och effektivisera försäljningsprocessen. Våra konsulter och projektledare hjälper våra kunder att skapa en effektivare säljorganisation, sälja mer till befintliga kunder samt att utveckla och effektivisera nykundsförsäljningen. Du kommer att arbeta som säljassistent. Arbetet som säljassistent innebär att du kommer: - Att kontakta prospekts per telefon och boka möten åt våra konsulter - Att arbeta med offerter - Att delta på kundmöten - Att prova på att arbeta i projekt i samarbete med en senior konsult Du bör ha följande kvalifikationer: - Du är akademiker med minst 120 poäng - Ett starkt intresse för försäljning - God social förmåga - Förmåga att motivera dig själv och arbeta självständigt Amibitionen från GREATs sida är att du ska erbjudas en fast anställning efter sex månader. Stationeringsort är Örebro men resor (primärt Stockholm) kommer att förekomma.

Sammanfattning

Liknande jobb


Sommarvikariat som personlig assistent!!

15 februari 2006

24 februari 2006

8 mars 2006

20 mars 2006