Säljassistent / Mötesbokare

Arbetsbeskrivning

Säljassistent / mötesbokare KORT OM MULTISOFT CONSULTING Multisoft Consulting är ledande inom flexibla affärs- och verksamhetssystem.Företaget startades 1995 och riktar sig till medelstora och stora företag i Stockholmsområdet.Vi sitter i intill Sergels Torg i ljusa fräscha lokaler. ÄR DU TRÖTT PÅ TM?Sök då en tjänst med mer ansvar och som innebär fokus på telefonkontakt med olika företag.Det som är fördelaktigt och stimulerande är att du arbetar direkt på företaget och har därmed lättare att sätta dig in i verksamheten och vad vi levererar.Du lär dig mer om företaget och det vi kan erbjuda samt att du alltid kan fråga våra kunniga säljare och konsulter.Multisoft är även ett företag som satsar mycket på sin personals trivsel och vi hoppas att du även kan tillföra en varm atmosfär.VI SÖKER DIG SOM: * Har god telefon- och datorvana * Erfarenhet från arbete i kundservice, TM eller callcenter * Älskar utmaningar * Är glad och positiv med målinriktat sinne * Gillar nära samarbete med kollegor och har bra servicekänsla VAD INNEBÄR ARBETET?Som säljassistent är ditt arbete att genomföra det första steget i Multisoft Consultings säljprocess.Du jobbar uppsökande och ska lyckas boka möten med nyckelpersoner på olika företag i Stockholmsområdet.Du berättar - på ett intressant och lockande sätt - att Multisoft Consulting kan erbjuda dem systemlösningar som täcker företagens olika administrativa behov.Det är ett jobb som kräver att man aldrig ger upp vid motgångar och är ihärdig.Med ett nära samarbete med ännu en säljassistent samt tre säljare - som genomför dina inbokade möten - skall du både kunna arbeta i team såsom självständigt. VEM SÖKER NI?Detta är ett jobb för dig som är glad och positiv med framåtanda och som visar engagemang.Vi ser gärna att du har mycket livskraft och bor i Storstockholm.Då vi sitter i öppna lokaler med många olika medarbetare samt en hel del kundbesök så finns även en dresscode, vilket innebär proper klädsel. VILKEN ERFARENHET BÖR JAG HA?God telefon- samt datorvana är ett krav samt erfarenhet från att ha arbetat i minst en eller två TM- eller säljstödsystem.Erfarenhet från liknande jobb såsom kundtjänst, TM, eller callcenter är meriterande.Som säljassistent måste du alltid ha bra servicekänsla och alltid tänka på företagets ansikte utåt.Förmågan att kort kunna formulera sig skriftligt via e-post är ett plus då även många personifierade informationsutskick görs till potentiella kunder. HUR GÅR REKRYTERINGSPROCESSEN TILL?Därefter kommer vi, om vi finner din ansökan intressant, att boka in ett presentationsmöte och en personlig intervju.

Sammanfattning

Besöksadress

Brunkebergstorg 5
11151, STOCKHOLM

Postadress

Brunkebergstorg 5
STOCKHOLM, 11151

Liknande jobb


Säljare

28 april 2010

Vaktmästare

29 april 2010

BUTIKSBITRÄDE / MAKE UP STORE

29 april 2010

29 april 2010