Säljassistent till Oscar Properties

Arbetsbeskrivning

Om kunden / About the Client

Oscar Properties bildades 2004 med visionen att skapa unika, designade, kreativa och moderna bostäder med utgångspunkt i varje byggnads historia. Modern design, arkitektur och en djup förståelse för hur människor vill leva och bo har alltsedan dess varit kärnan i vår identitet. Oscar Properties har sedan starten utvecklat och sålt fastigheter för cirka 3,5 miljarder kronor och producerat cirka 600 bostäder. Vi har idag 1 700 bostäder på ritbordet varav 360 är under produktion. Oscar Properties köper, utvecklar och säljer fastigheter med attraktiva lägen i Stockholm med den långsiktiga strategin att vara aktiv inom både omvandling och nyproduktion. En byggnad signerad Oscar Properties kan vara en helt ny byggnad eller en omvandlad äldre byggnad, såsom en skola, en fabrik eller ett postkontor. Gemensamt för samtliga Oscar Properties-byggnader är modernismen och det unika.

Arbetsbeskrivning / Work Description

Som säljassistent på Oscar Properties säljavdelning stöttar du säljansvariga och kundansvariga i sitt dagliga arbete. Du kommer huvudsakligen att arbeta på Oscar Properties kontor på Linnégatan, men även vara ute i bostadsprojekt och bemanna Oscar Properties showroom på Linnégatan. Du kommer att hjälpa till inför och under visningar samt tillträden av bostäder. Arbetet innebär även olika former av administrativa arbetsuppgifter. Oscar Properties söker en serviceminded och tjänstvillig person som brinner för kundkontakt och har öga för stil och design.

Din profil / Your profile

Du har tidigare arbetat några år som assistent, förslagsvis inom bygg/mäklarbranschen. Du har vana att bemöta kunder och brinner för service och människor samt ser till att ge bästa möjliga service. Som person är du en problemlösare som är professionell samt glad och positiv. För att klara rollen behöver du även ha ordning och reda omkring dig, vara administrativt lagd, prestigelös och med glädje ta dig an både stora och små uppgifter. Det är av största vikt att du är engagerad i ditt arbete samt är stresstålig och anpassningsbar. Naturligtvis arbetar du obehindrat i Officepaketet samt behärskar engelska och svenska i både tal och skrift. Som person ska du vara initiativtagande, social, utåtriktad och tycka om att ha kundkontakt. Det är meriterande om du har högskole-universitetsutbildning inom försäljning eller marknadsföring.

Övrigt / Other

Det är ett uppdrag via Inhouse med start omgående tom 2016-12-31 med möjlighet till eventuell förlängning. Tjänsten är på heltid och Oscar Properties sitter i fina lokaler i centrala Stockholm. För övriga frågor om tjänsten vänligen kontakta Jessica Grip 08-52 22 33 26.

Kontaktpersoner på detta företaget

Thomas Nyström
0704339722
Elin Siggelin

Maria Bergholtz

Anders Stenbeck

Ellinor Danielsson

Katharina Hjorth

Ellinor Danielsson
0704315018
Elin Siggelin

Katharina Andersson

Katharina Andersson
0704315013

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inhouse AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 15 juni 2015

Besöksadress

Grev Turegatan 30, Stockholm
None

Postadress

Grev Turegatan 30
Stockholm, 11438

Liknande jobb


Säljsupport till SEW-EURODRIVE

23 maj 2024

SÄLJKOORDINATOR TILL GLENAIR

SÄLJKOORDINATOR TILL GLENAIR

15 maj 2024

22 maj 2024