OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
GREAT är ett konsultbolag som hjälper företag och organisationer att utveckla och effektivisera försäljningsprocessen. Våra konsulter och projektledare hjälper våra kunder att skapa en effektivare säljorganisation, sälja mer till befintliga kunder samt att utveckla och effektivisera nykundsförsäljningen. Du kommer att arbeta som säljassistent/konsult för en av våra kunder, med placering på vårt kontor i Örebro. Arbetet som säljassistent/konsult innebär att du kommer: - Att kontakta prospekts per telefon och boka möten åt vår kund - Att stödja vår kunds säljare med olika säljaktiviteter - Att arbeta på plats hos kunden i Stockholm ca 1-2 dagar/veckan Du bör ha följande kvalifikationer: - Ett starkt intresse för försäljning och kundkontakter - God social förmåga - Förmåga att motivera dig själv och arbeta självständigt - Ekonomisk utbildning är en merit Stationeringsort är Örebro, arbete på plats hos kunden förekommer ca 1-2 dagar/veckan.