OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Telenor Sverige är en helhetsleverantör av telekommunikationstjänster vars nät täcker 99 procent av landets befolkning. I Telenor Sverige ingår även Bredbandsbolaget, Glocalnet, Canal Digital Kabel AB, Open Universe, OpenNet och Ownit. Tillsammans har vi över 2 miljoner abonnenter, en årsomsättning på 12,3 Mdr SEK (2012) och cirka 1700 anställda.
Säljledare Shop, Telenor First
Med inspirerande ledarskap och sikte på resultat
Du blir en del av:Telenor First Shop är ett spännande koncept som baseras på en blandning av Telenors butikskoncept och eventförsäljningskanal. Med medarbetare som agerar kundens coach och har försäljning som största drivkraften i vardagen ser vi till att leverera vårt kundlöfte, kundupplevelse i världsklass. Våra shopar är placerade på attraktiva ytor med bra kundflöden, exempelvis ICA Maxi, vilket ökar Telenors distrubutionskraft ytterligare.
Du får:Som säljledare hos oss på Telenor Shop får du en spännande och utmanande ledarroll med ansvar för drift, försäljningsresultat samt Shopens egen budget. Du inspirerar både kunder och kollegor och kombinerar arbetet att leda, planera och optimera Shopen med egen försäljning. Genom ditt engagemang och din professionalitet skapar du tillsammans med dina kollegor kundupplevelse i världsklass. Du coachar dina medarbetare samt är delaktig i schemaläggning och rekryteringsprocesser av nya säljare. Som säljledare på Telenor får du även möjlighet att utvecklas inom försäljning och ledarskap genom vårt prisbelönta utbildningsprogram Telenor Business School. Eftersom vi på Telenor arbetar med praktiskt ledarskap som utgångspunkt kommer tjänsten innefatta kväll- och helgarbete.
Du har:
* Gymnasieutbildning i grunden är ett krav
* Dokumenterad erfarenhet av försäljning är ett krav
* 3-5 års arbetslivserfarenheter från detaljhandeln är meriterande
* Ledarerfarenheter från retail- eller telekombranschen är meriterande
Du är:En naturlig ledare med driv och har en förmåga att tänka långsiktigt. Du vet hur man driver en butik och betydelsen av ordning och reda. Då denna roll innebär mycket kundkontakt så förutsätter vi att du kan axla rollen som förebild för när det gäller kundbemötande. Ett lika givet inslag är din förmåga att inspirera, engagera och motivera dina kollegor i Shopen.
Hos oss mäts du lika mycket på vad du gör som hur du gör det – därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra; Be Inspiring, Keep Promises, Be Respectful, Make it Easy.
Placeringsort:Hälla, Västerås
Sök: Sök tjänsten via länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar via mail. har du frågor om rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Cecilia Palmberg, Rekryterare, på telefonnummer 073-441 71 33.
Sista ansökningsdag: 2014-02-21
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Tobias Seger
+46 0708331600
Johan Wall
Elin Johansson