Säljstödshandläggare

Arbetsbeskrivning

Medarbetarnas engagemang för ständig utveckling och förbättring är vår viktigaste tillgång och vi är måna om en utvecklande arbetsmiljö där alla mår bra och inspireras att bidra med sitt bästa.Därför är en av våra huvudstrategier att ha välinformerade och engagerade medarbetare.Internkommunikationen är viktig för att uppnå detta men också för att leda medarbetare från olika avdelningar, olika bakgrund mot gemensamma mål.Våra värderingar, som utvecklats tillsammans med alla medarbetare, utgör en röd tråd i verksamheten. Nu söker vi en Säljstödshandläggare till vårt KundserviceCenter.Vad innebär tjänsten?Begreppet säljstöd omfattar företagets IT-baserade säljstödssystem och innebär ansvar för support, utveckling och den dagliga driften av företagets säljstödssystem. Säljstöd ger användarsupport till den kommersiella organisationen och är i de flesta fall länken till företagets IT- avdelning.Med bakgrund av detta så är förmågan att se helheten och affärsnyttan viktig och förmågan att sätta sig in i de interna kundernas behov.En stor del av arbetet består i att jobba proaktivt och hitta möjliga effektiviseringar. Som säljstödsteam ansvarar vi för företagets säljstödsverktygen Margin Minder, Datawarehouse (Oracle Discoverer), Sales Progress, SFA och SAP CRM. Vem söker vi?Eftersom arbetet till stor del handlar om att säkerställa kvalitet och hjälpa användare, krävs det att du har ett genuint intresse för att lära dig olika datasystem och att du har ett utpräglat sinne för att ge bra service till våra interna kunder. Som person är du handlingskraftig och skicklig på att hitta nya vägar, vilket på den här tjänsten förutsätter att du är lättlärd, arbetar självständigt, strukturerat, tar eget initiativ och ser en möjlighet i att lösa problem där vägen oftast inte finns utstakad på förhand. Du hanterar engelska både i tal och skrift, tycker om att hålla presentationer och utbildningar inför grupper.Det är meriterande om du har vana av att vara delaktig i projektarbete.Dokumenterad datavana med goda kunskaper i MS Office samt databashantering är ett krav. Vill du veta mer?Intresserad?Välkommen att registrera din ansökan på http://cocacola.jobb.se.Din ansökan vill vi ha senast 7 juni 2009.

Sammanfattning

Liknande jobb


Koordinator/Administratör

Koordinator/Administratör

6 juni 2024

Customer Support Specialist

Customer Support Specialist

6 juni 2024

Adminstratör

Adminstratör

5 juni 2024

Project Manager

5 juni 2024