Säljsupport / Administratör till Caleidoscope Systems AB

Säljsupport / Administratör till Caleidoscope Systems AB

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Caleidoscope.

Tjänstens omfattning kan anpassas till antingen del- eller heltid. Omfattningen av dina arbetsuppgifter kommer att variera beroende på önskad sysselsättningsgrad. Mer information om detta delges vid eventuell intervju.

Om företaget:

Caleidoscope säljer unika helhetslösningar inom undertak, belysning och elsystem under egna varumärken till välkända aktörer, främst inom retail. De tillverkar sina produkter hos underleverantörer från Kina i Öster till Skandinavien i Norr utan mellanhänder. Företaget har en innovativ teknikorienterad ådra och drivs framåt genom nära och utvecklande relationer med sina kunder. De monterar lösningar med sitt externa montageteam ute hos kunder och lämnar över en färdig lösning för både ljus, el och undertak. Som organisation är de familjära och dynamiska, där du som person har stora utvecklingsmöjligheter att ta för dig för att växa i din roll tillsammans med bolaget. Just nu befinner de sig i en starkt växande position på marknaden och letar efter nya kollegor att fortsätta sin spännande resa med.

Arbetsuppgifter:

I rollen har du ett brett administrativt ansvar och tillför ett vardagligt stöd till såväl säljare som projektörer och ledningsgruppen. I det dagliga arbetet hanterar du bland annat inkommande samtal och mejl från kunder och bistår med besvarande av frågor kring orderläggningar, priskontroller, produktinformation samt fraktbokningar etcetera. Med hänvisning till dina breda kontaktytor internt samt förekommande kundkontakt är det viktigt att du känner dig bekväm med mejl och telefon som centrala verktyg i dina arbetsuppgifter. Tillkommande administrativa arbetsuppgifter kommer att utföras i företagets interna affärs- och försäljningssystem samt Excel i viss utsträckning.

Beroende på tjänstens omfång och sysselsättningsgrad så kan även ytterligare administrativa och logistiska arbetsuppgifter i mån av kontorsadministration tillkomma.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tidigare erfarenhet av servicerelaterat arbete är meriterande
• Tidigare erfarenhet av administrativt arbete är meriterande
• Avslutad gymnasieutbildning
• Obehindrad i svenska och engelska, tal och skrift

För att trivas och lyckas i rollen är det viktigt att du har en har en känsla för service och drivs av att erbjuda bra kundupplevelser. Det är även viktigt att du är lyhörd gentemot både kollegor och samarbetspartners samt påvisar ett stort engagemang i din roll. Med vidare hänvisning till vikten på administration är det också viktigt att du är detaljorienterad och genomgående noggrann i ditt dagliga arbete. Vidare krävs det att du är prestigelös och flexibel inför en varierande vardag där din hjälp är behövd inom kontorets olika segment. Avslutningsvis ser vi även att du är genomgående glad och energirik som person. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Helsingborg
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: administratör, säljsupport, service, koordinator, kontorsadministratör

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 februari 2022
  • Ansök senast: 24 mars 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023