OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med och utveckla näringslivet?Börja arbeta hos oss på Mercuri International som Säljsupport med erfarenhet av projektkoordinering Är du en person som tycker om att arbeta med människor?Arbeta i högt tempo och ta ansvar?Mercuri International Scandinavia söker en administratör/projektkoordinator för arbete i kreativ miljö tillsammans med våra konsulter i Sverige. Placeringen blir på vårt kontor i Solna. Mercuri International Scandinavia Vi har starka koncept förenat med en väl utvecklad lärprocess som gjort Mercuri International till ett kvalitetsbegrepp i 40 länder.Mercuri International Scandinavia är Skandinaviens ledande konsult- och utbildningsföretag specialiserade inom försäljning, ledarskap och kundservice.Vi är ca 150 anställda i Skandinavien med placering i Stockholm, Göteborg, Malmö, Köpenhamn, Århus och Oslo.Mercuri International har mer än 700 anställda globalt i 40 länder.Mercuri University svarar för den kontinuerliga kunskapsutvecklingen av våra medarbetare.Mer information hittar du på vår hemsida: www.mercuri.se. I arbetet ingår Varierande administrativa uppgifter som support till våra konsulter.Detta kan vara offert-, presentationshantering, materialbeställningar, sammanställningar, webbenkäter mm.Vid projektadministration behöver du ha god koordineringsförmåga, sinne för struktur och gärna erfarenhet från att administrera projekt, då du kommer att ha ett stort ansvar för att hålla reda på kursdatum, materialbeställningar, utbildningsplatser, genomförare etc.Lämplig bakgrund/erfarenheter Gymnasieutbildning Utbildning och/eller erfarenhet av projektadministration/ledning är en merit Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift Mycket goda kunskaper i Officepaketet Organiserad och välstrukturerad Positiv personlighet, utåtriktad med personlig "drive" och framåtanda Viktigt är att du tycker om att ge service, är stresstålig och flexibel Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter