Säljtalang till CardKeep i Göteborg

Arbetsbeskrivning

.

CardKeep är Europas största tillverkare och distributör av produkter för identifiering med ett stort sortiment inom identifikation, märkning och passerkortshantering. 

Genom ett nära samarbete med våra partners levererar vi kundanpassade lösningar med högkvalitativa produkter till konkurrenskraftiga priser. Ett flertal av våra produkter är patentskyddade över stora delar av världen.  Bolaget grundades 1999 och har därefter vuxit kraftigt i hela Europa. Strax utanför Göteborg sitter vi i nya fräscha lokaler och har en kultur som präglas av positiv anda tack vare ett härligt gäng kollegor. Vi har också ett syterbolag i Nederländerna. Vi befinner oss nu i en expansiv fas och har gott om utvecklingsmöjligheter inom bolaget. Vi söker därför tillsammans med Oddwork vår nästa Säljtalang!
                                                                                       
Om tjänsten som Säljare hos CardKeep
I rollen som Säljare kommer du att arbeta i en varierande säljroll med uppgifter inom försäljning där du främst kommer att bearbeta den Europeiska marknaden, för såväl nya som befintliga kunder. Du kommer att ansvara för hela försäljningsprocessen från prospektering, kundkontakt och offerthantering till uppföljning av affärer och kundvård. Du utför även kundanalyser baserade på kundernas inköpsfrekvenser och volymer. Grunden för ditt arbete är att utifrån din affärsförståelse bygga långsiktiga kundrelationer som leder till lönsamma samarbeten. CardKeep har ett brett spektrum av potentiella kunder och din arbetsuppgift är att hitta en så bra lösning som möjligt inför de behov kunden har. Du kommer arbeta mot högt uppsatta resultat- och försäljningsmål som du med stort ansvar tar dig an och strävar efter att överträffa för att ta både dig själv och bolaget vidare i utvecklingen!
 
Vi söker dig som...
... är driven och resultatinriktad! Med en energi som inspirerar, trivs du bra med att arbeta självständigt samtidigt som du vill vara den som bygger vidare på Cardkeeps internationella affärsrelationer. Som person är du engagerad och initiativrik, har en positiv inställning och brinner för att alltid göra ett bra jobb. För tjänsten är det ett krav att du kommunicerar flytande på svenska och engelska i både tal och skrift. Hanterar du utöver detta ett tredje språk är det mycket meriterande.

Vi ser positivt på om du har eftergymnasial utbildning och ett par års erfarenhet av sälj. Samtidigt har du också lätt att lära och tycker om att jobba effektivt för att snabbt bli självgående. Du är kreativ och ser utmaningar som möjligheter att få skapa lösningar. Sist men inte minst är det också viktigt för CardKeep att du kombinerar alla ovan nämnda drag, kunskaper och meriter med en stor dos ödmjukhet och prestigelöshet!

Denna process är en rekrytering där du efter avslutad rekryteringsprocess blir
anställd hos ExpoGraf CardKeep International AB.

Vad CardKeep erbjuder dig
Hos CardKeep erbjuds en härlig arbetsmiljö som ger dig de förutsättningar som krävs för att du ska kunna prestera på topp. Här är individen viktig och du blir sedd. Stort fokus på gemenskap och glädje, samtidigt som vi når våra resultat genom engagerat och målinriktat arbete. För rätt person finns stora möjligheter att växa och utvecklas tillsammans med bolaget. CardKeep är ett fortsatt växande bolag med stora ambitioner för framtiden. Du kommer arbeta heltid från måndag till fredag med fast lön och provision.

START: Omgående
PLATS: Göteborg/Lerum
OMFATTNING: Heltid
LÖN: Fast lön + provision
KONTAKT: Talent Manager Jasmin Kamyab, jasmin@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2017-02-01

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig. 
Oddwork startades av tre studenter utifrån Handelshögskolan i Göteborg 2011. Vi kopplar samman talanger med företag över hela Sverige inom försäljning, ekonomi och kundtjänst. Vi lever utifrån att personlighet är A & O och att människor är bäst på det man verkligen brinner för. Därför vill vi på Oddwork alltid veta vem du är, vad du vill och framförallt vad du brinner för! Det är så vi kopplar samman rätt talang med rätt företag och skapar nästa karriärsäventyr.

Kontaktpersoner på detta företaget

Charlie Sinclair
0704-220783
Consultant Manager IT Anna Höglund
031-892835
Consultant Manager Charlie Sinclair
031-892835
Konsultansvarig Emma Kavsjö
0767-671600
Konsultchef Poyan Karimi
0737571104
Consultant Manager Victoria Frykberg
031-892835
Talent Manager Amy Disley
0760425236
Talent Manager Jasmin Kamyab
0737249457
Talent Manager Emma Kavsjö
0767-671600
Talent Manager Jacob Borre
0760466562

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månatlig löneutbetalning
  • Heltid Rekrytering
  • Publicerat: 2 januari 2017

Besöksadress

Saltholmsgatan 19 42676 Göteborg
None

Postadress

Saltholmsgatan 19
Göteborg, 42676

Liknande jobb


Account manager

1 maj 2024

Account Manager

1 maj 2024