Samordnare

Arbetsbeskrivning

Clementia AB är ett privat hemtjänstföretag som utför uppdrag enligt kundvalsmodellen på Lidingö. Vi arbetar med den enskilda kunden i fokus och med hög kvalitet i omsorgsarbetet. Våra kunder är äldre och handikappade med olika funktionshinder. Nu söker vi efter en samordnare till vår verksamhet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara: - schemaläggning - kundkontakter - kontakt med primärvården mm. - administrativ arbete. Du kommer att att ha ett personal och bemanningsansvar för verksamheten. Du ska kunna entusiasmera, strukturera och utveckla verksamheten. Du ska inge förtroende, lyhördhet, ha lätt att arbeta med personal och kunder. Du ska ha kännedom om marknadsföring och ekonomi, för att kunna arbeta med reklam och fakturering. Du ska kunna rycka och arbeta hos kunderna vid behov. Du ska ha grundläggande kunskaper inom data och ordbehandling samt kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Du ska ha körkort för att kunna förflytta dig lätt på Lidingö vid behov. Vi tror att Du har adekvat högskoleutbildning inom verksamhetsområdet för vård och omsorg eller arbetslivserfarenhet inom data område. Tjänsten omfattar i dagsläget ca 75 % men kommer att öka till heltid inom några månader. Vi börjar arbeta kl 07,30 på morgonen. Vår målsättning är att erbjuda tjänsten snarast, men även efter överrenskommelse. Ansökan och frågor kring tjänsten tas endast emot via epost. Var vänlig att respektera detta. OBS. Vi är inte intresserade av erbjudanden från rekryteringsföretag eller liknande.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clementia
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 30 december 2008
  • Ansök senast: 29 januari 2009

Liknande jobb


2 mars 2010

Habiliteringspersonal - sommarvikariat

15 februari 2010

Enhetschef

12 februari 2010

Enhetschef med personalansvar

9 februari 2010