OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Clementia AB är ett privat hemtjänstföretag som utför uppdrag enligt kundvalsmodellen på Lidingö. Vi arbetar med den enskilda kunden i fokus och med hög kvalitet i omsorgsarbetet. Våra kunder är äldre och handikappade med olika funktionshinder. Nu söker vi efter en samordnare till vår verksamhet. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara: - schemaläggning - kundkontakter - kontakt med primärvården mm. Du ska kunna entusiasmera, strukturera och utveckla verksamheten. Du ska inge förtroende, lyhördhet, ha lätt att arbeta med personal och kunder. Du ska ha kännedom om marknadsföring och ekonomi, för att kunna arbeta med reklam och fakturering. Du ska kunna rycka och arbeta hos kunderna vid behov. Du ska ha grundläggande kunskaper inom data och ordbehandling samt kunna uttrycka dig väl i tal och skrift. Du ska ha körkort för att kunna förflytta dig lätt på Lidingö vid behov. Vi tror att Du har adekvat högskoleutbildning inom verksamhetsområdet för vård och omsorg. eller har arbetslivserfarenhet som motsvarar det som vi efterfrågar. Tex Sjuksköterska, personalvetare etc. Ansökan och frågor kring tjänsten tas endast emot via epost. Var vänlig att respektera detta. OBS. Vi är inte intresserade av erbjudanden från rekryteringsföretag eller liknande.