OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Aktiv omsorg är ett tjänsteföretag som är specialiserat på hemtjänst och hushållsnära tjänster. Vår vision är att leverera professionellt utförda insatser med hög kvalitet. Vi är verksamma i Nacka och Värmdö kommuner och har godkännande inom kundvalssystemet gällande utförande av hemtjänst. Nu utökar jag min verksamhet och behöver någon som ansvarar för samordning av beställda insatser. Du ska organisera, planera, bemanna och arbetsleda det dagliga arbetet i gruppen. Arbetet kräver god förmåga att möta kunder, medarbetare och övriga samarbetspartners. Du ska kunna arbeta självständigt, fatta snabba beslut, vara anpassningsbar, ha lätt för att samarbeta med andra och kunna ta egna initiativ. Självklart är du delaktig i planering och genomförande av verksamhetens fastlagda mål! Du ska ha relevant utbildning inom området och ha erfarenhet av hemtjänstverksamhet. För att kunna planera det dagliga arbetet krävs goda datakunskaper och att du behärskar det svenska språket i tal och skrift. Körkort och tillgång till egen bil är ett krav. Är du rätt person och vill vara med och utveckla ett nytt företag är du välkommen att höra av dig!