OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en vikarie för vår nuvarande koordinator i Göteborg under 11 månader med start från den 2 augusti.Som koordinator hos Backup Event består dina arbetsuppgifter av att samordna våra utdelningsaktiviteter i Göteborgs regionen. Arbetsuppgifter Du arbetar som spindeln i nätet med allt från att bistå våra säljare med bra upplägg och material, bokar upp och rekryterar in utdelningspersonal, samordnar distribution, är med ute och ser till att allting fungerar samt återrapporterar till kund och säljare.Du ansvarar för ett ungt team i Göteborg samt våra timanställda och jobbar dagligen tätt tillsammans med vår samarbetspartner med att öka antalet insålda aktiviteter och utdelnigsuppdrag.Som koordinator hos oss på Backup Event ansvarar du också för våra uppdrag och säkerställer kvaliten på de marknadsföringsaktiviteter som Backup Event med kunder genomför i Göteborgsregionen.Dig vi söker: Vi söker främst dig med känsla för marknadsföring och försäljning gärna med erfarenhet av direkt-marknadsföring/fieldmarketing.Vi ser gärna att du sedan tidigare har arbetat med försäljning, projektledning, bemanning eller som teamledare för olika marknadsföringsaktiviteter.Vi tror att du som söker är en ung person med stort driv som är hungrig på att lära dig nya saker och som tycker om att hålla många bollar i luften samtidigt.Du har god vana att driva och planera projekt framåt mot uppställda mål.Ditt driv och engagemang har lyst igenom på tidigare uppdrag och du är van att arbeta i en resultat och säljfokuserad miljö.Förutom dina tidigare kunskaper och erfarenheter kommer vi att lägga stor vikt vid din personliga lämplighet. Arbetsplats Som koordinator arbetar du självständigt från vårt kontor i Göteborg, med personalen ute på våra aktiviteter samt på plats hos vår samarbetspartner och kund.Du rapporterar löpande till VD för Backup event och till vår samarbetspartners distributionsavdelning. Personliga egenskaper Som person är du en ?doer?som trivs lika bra med att kavla upp ärmarna och arbeta operativt som du gör med att lyfta blicken, organisera och agera spindeln i nätet.Du är en serviceminded person som tycker om kontakten med människor.Du är duktig på att hålla många bollar i luften och är van vid att lösa väntade och oväntade problem efter hand som de uppstår.Du har ett kreativt sinne och ett öga för detaljer och har lätt för att lära känna såväl nya rutiner som människor.Viktigt för oss är att du är ansvartagande och professionell i ditt bemötande av såväl kund som anställda och har förmågan att bygga förtroendefulla relationer. Vidare är dina datakunskaper goda, framförallt i Officepaketet, och du har erfarenhet av att göra presentationer i Power Point. Du får Möjlighet att arbeta tätt tillsammans med distribution och säljavdelningen på ett av Sveriges starkaste varumärken!Möjligheten att jobba tillsammans med ett ungt team i högt tempo med mångfacilicerande arbetsuppgifter.Vi tror på frihet under ansvar och vikten av en positiv arbetsmiljö. Låter detta som en tjänst för dig?Mer om backup event kan du läsa på www.backupevent.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Regionsansvarig koordinator Sara Al-Amirri
0766 34 89 79
Regionsansvarig koordinator Sara Al-Amirri
0766348979
Regionsansvarig koordinator Martin Sidén
0766 34 89 91
0766 34 89 91
Arbetsledare Stockholm Gina Gruneau
0766348982
Regionsansvarig Koordinator Sara Al-Amirri
07 66 34 89 79
0766 34 89 79
Regionskoordinator Martin Sidén
0766 34 89 91
0766 34 89 91
Regionskoordinator Martin Sidén
0766348991
Personalansvarig Linda Bauer
07 66 34 89 89
0766 34 89 89
Arbetsledare Gina Gruneau
07634897982
Regionskoordinator Martin Sidén
0766348991
0766348991