Scheduler Planner, Logistics & Supply Chain

Scheduler Planner, Logistics & Supply Chain

Arbetsbeskrivning

Linde Europe North is part of Linde plc, which is known as one of the world leaders in gases, engineering and healthcare with approximately 80 000 employees working in more than 100 countries worldwide. Linde acts responsibly towards its shareholders, business partners, employees, society and the environment in every one of its business areas, regions and locations across the globe. The company is committed to technologies and products that unite the goals of customer value and sustainable development. While working with us, expect a safe workplace, high safety standards and a true commitment from our managers to safety. We offer a challenging job in different areas and development opportunities. We actively work towards gender equality and diversity; therefore, we are happy to see applicants with different backgrounds and experiences. Linde acts responsibly towards its shareholders, business partners, employees, society and the environment in every one of its business areas, regions and locations across the globe. The company is committed to technologies and products that unite the goals of customer value and sustainable development.
Cylinder Logistics söker en driven Scheduler/Planner till Lindes Logistikcenter. Detta är en tillsvidaretjänst med start så snart som möjligt.
Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med planläggning, styrning och uppföljning av såväl leveranser, lagernivåer och mål
Du kommer att ha en viktig del i att arbeta optimalt för att utnyttja de resurser som funktionen förvaltar; flaskor, transportkapacitet och logistikpartners
Du kommer att få vara kreativ när du jobbar med problemlösning
Du kommer att ha mycket och viktiga kontakter med interna och externa intressenter
Du kommer även att kunna få jobba i olika utvecklingsprojekt



Vem är du:
Relevant högskoleutbildning inom logistik / transport eller motsvarande arbetslivserfarenhet
Vilja att utveckla och utvecklas
Förmåga i struktur och noggrannhet för att självständigt planera och organisera ditt arbete
Förmåga att skapa varaktiga relationer då arbetet innebär många interna och externa kontakter; återförsäljare, leverantörer och samarbetspartners
Erfarenhet av SAP, Paragon eller likvärdigt system är meriterande
Goda kunskaper i engelska i både tal och skrift
Körkort B är ett krav, meriterande med C / CE

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Linde Gas AB Solna
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 januari 2022
  • Ansök senast: 13 februari 2022

Postadress

Rättarvägen 3
Solna, 16968

Liknande jobb


29 april 2024

26 april 2024