OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Seamless startades 2001 och erbjuder lösningar till mobiloperatörer, banker, butikskedjor och distributörer av kontantkort över hela världen. Systemet ERS 360 för påfyllning av kontantkort och M-handel är installerat hos mer än 40 operatörer i 15 länder på fyra kontinenter. Bolaget består idag av ca 60 medarbetare med huvudkontor i Stockholm, och tillsammans med produktutveckling och support är Seamless etablerat nära våra stora marknader med försäljningskontor i Mumbai, Indien och Johannesburg, Sydafrika. Seamless är listade och handlas på Stockholmsbörsen OMX First North sedan 30 maj 2006. Seamless Distribution AB söker dig som är initiativtagande och kreativ för en position inom Human Resources. Tjänsten är bred och kommer innebära stor variation och du kommer att ha en nyckelroll i bolaget. I tjänsten som HR Manager kommer du att arbeta med annonsering, rekrytering, introducera nyanställd personal, upprätta arbetsbeskrivningar, samt att stöttat chefer och anställda i löpande HR relaterade frågor. Du kommer även aktivt arbetat med att utveckla och ta fram företagspolicys och dokumentera processbeskrivningar. Rollen som HR Manager ställer höga krav på god flexibilitet, initiativtagande och att självständigt driva och utveckla processer, samt ombesörjning av personalens välmående. Arbetet kommer att vara förlagt på företagets huvudkontor i Stockholm. Då Seamless har anställd personal i Asien, Mellanöstern och Afrika är det ett krav att du har, förutom i svenska, flytande kunskaper i engelska, såväl tal som skrift. Du har relevant utbildning inom HR/PA samt tidigare erfarenhet inom HR. Tillsättning av denna tjänst är så snart som möjligt och då vi funnit rätt person för denna tjänst. Då vi behandlar ansökningar löpande, så ser vi din ansökan så snart som möjligt.