OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Till vårt kontor i Sundsvall söker vi nu flera serviceinriktade kundtjänstmedarbetare till vår telefonbank. Engagemanget och viljan att hjälpa våra kunder med allt från enkla frågor till mer komplexa frågeställningar genomsyrar allt vi gör. Vårt kontor är beläget centralt i Sundsvall med närhet till såväl kommunikationer som butiker och restauranger.
Startdatumen kommer vara var tredje vecka under våren 2022 och de närmaste i tiden är 14 Mars, 4 April och 25 April.
SEB 24/7 Service växer och vi söker många nya medarbetare, vilket innebär att du kommer att vara med om en effektiv rekryteringsprocess.
Vi önskar att du läser och följer den information som kommer till dig per mail löpande. Du kommer få ett logik och personlighets test från Alva Labs i början av processen, detta test måste göras direkt för du ska kunna gå vidare. Vi kommer även för din information göra bakgrundskontroller under processen.
Som Service Manager på vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Du brinner för att hitta de bästa lösningarna, produkter och tjänster till våra kunder. Våra team kännetecknas av högt engagemang, arbetsglädje och ständig förändring. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen är i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling.
Guidning och utbildning av våra kunder i digitala miljöer och verktyg är en viktig del av ditt jobb.
Vi finns på plats för våra kunder i livets olika händelser, vilket gör jobbet hos oss varierande, utmanande, roligt och stundtals hektiskt. För att lyckas med ditt arbete kommer du att få en utbildning som ger dig en bra grund att stå på. Varierande schemalagda arbetstider dag, kväll och helg. Tjänsten är på heltid du kan alltså inte vara student.
För mer inspiration om hur det är att jobba på 24|7: https://www.youtube.com/embed/HT7cHydrJSU?rel=0&showinfo=0
Kvalifikationer och egenskaper
Vi söker dig som brinner för service, är social och vill träffa kunder på telefon. Du är en god kommunikatör och vill ge varje kund en bra upplevelse av SEB. Du har lätt för att lära dig nya saker, bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på den här tjänsten. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad.
För att bli aktuell i rollen ser vi att du har:
- Erfarenhet av service gärna från kundtjänst eller liknande arbete.
- God telefon- och datorvana
- Goda kunskaper i såväl svenska som engelska i tal och skrift
- Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen
- Meriterande är erfarenhet inom finans eller liknande roller.
Läs mer om hur det är att arbeta på SEB www.sebgroup.com/career (http://www.sebgroup.com/career)
Om SEB
På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer.
Bra personer känner ofta andra bra personer-dela gärna annonsen om du har en vän skulle älska det här jobbet och delar SEBs värderingar. Kunderna först, engagemang, enkelhet och samarbete! Service i världsklass!
Frågor och kontakt
Bifoga ditt cv och ett personligt brev där du beskriver dig själv och vad du kan bidra med på SEB. Eftersom vi väljer ut kandidater löpande vill vi att du skickar in din ansökan redan idag. Intervjuer sker via teams med både oss på Amendo och SEB så se gärna till att den digitala tekniken fungerar bra vid dessa möten.
Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Mathilda Carlbom, mathilda.carlbom@amendo.se.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?