Second Line Support

Arbetsbeskrivning

Xllnc Advise söker just nu en person till vår kund som ska arbeta med Second Line Support för en klientplattform i centrala Stockholm.

I dina arbetsuppgifter kommer du att utgöra användarstöd i 2a linjens support, hantera ärenden via kundens ärendehanteringssystem och agera IT-stöd för verksamheten. Du kommer även att arbeta med underhåll och utveckling av IT:s klientplattform samt test på hårdvara för att säkerställa funktionalitet på klientplattformen. Vidare kommer du även att arbeta med serviceförfrågningar om aktivering av applikationer samt förpackning och testning av distribution av SCCM. 

För att lyckas i tjänsten ska du ha arbetat som SCCM-systemtekniker i minst 3 år och ha erfarenhet av molntjänster såsom Azure och Office 365 samt mobila lösningar som till exempel MDM-system.

För den här rollen är det även meriterande om du har kunskaper inom SCCM 2012 inkl. MDT, Airwatch MDM, Windows 7, Windows 10, Android, IOS, Office 2013 eller Office 365.

Som i alla våra rekryteringar lägger vi stor vikt på din personlighet. Vi söker dig som är social, flexibel och självgående. Vidare är du serviceminded och drivs av att ständigt överträffa användaren med utmärkt bemötande samt är en hejare på problemlösning på ett förebyggande sätt.

Om du tycker att beskrivningen stämmer in på dig tycker vi att du ska söka till oss på Xllnc Advise redan idag! Vi ser fram emot att höra ifrån dig! Välkommen med dig ansökan!

I denna rekrytering önskar vi inte någon hjälp av rekryterings eller bemanningsföretag.


Våra tjänster och kompetenser hittar du inom IT Management, ITIL Consulting och Outsourcad IT. Med andra ord, vi har fullt fokus på att IT-tjänsterna anpassas helt och hållet efter det behov som uppstår i din verksamhet.
Vår ambition är att ständigt minimera våra kunders IT-problematik och bidra till ökad kvalitet, produktivitet och – förstås – lönsamhet.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lotta Blanck, HR
0725136700
Niclas Almgren, VD
073-519 24 23
Lotta Blanck, HR/Konsultchef
072-513 67 00
Lotta Blanck, HR & Business Area Manager ITIL Consulting
+46 72 513 67 00
Helena Feldt, Business Area Manager
0709837847

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xllnc Advise Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Månadslön
  • Heltid/ Ej specificerat
  • Publicerat: 28 april 2017

Besöksadress

Sveavägen 155, Plan 10
None

Postadress

Sveavägen 155, Plan 10
Stockholm, 11346

Liknande jobb


10 juni 2024

10 juni 2024

10 juni 2024