Second Line Support

Second Line Support

Arbetsbeskrivning

Till en av våra kunder i Stockholm söker vi en Second Line Support. Arbetet innebär främst att hjälpa till att lösa slutkundernas diverse tekniska problem. I rollen kommer du att få lära dig mycket nytt och tillsammans med ditt team bidra till hög kundnöjdhet och SLA-måluppfyllnad.
För att lyckas i denna roll behöver du:
Minst 2 års erfarenhet från kudtjänst eller support inom IT
Har erfarnehet av att arbeta i ett ärendehanteringssystem t.ex. ServiceNow
Vara flexibel och ha intresse av att lära dig nytt
Ha en vana av felsökning
Sätta kunden i fokus och vara lyhörd och hjälpsam
Flyttande Svenska och Engelska i tall och skrift



Vem trivs i denna roll?
Är du en person som drivs av att hjälpa andra, är nyfiken och gillar att identifiera problem och ta fram lösningsförslag (som du sedan på ett pedagogiskt sätt kan presentera) – så är detta jobb för dig. Du värdesätter kundkontakten samt gemenskapen i ett team och gillar att lära dig nytt.
Processen & Villkor:
Vi erbjuder schysta villkor och trevliga kollegor. Vi är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega och alla våra anställda omfattas av kollektivavtalade villkor. Mångfald och inkludering är viktigt och vi uppmanar kvalificerade kvinnliga, utlandsfödda och människor med minoritetsbakgrund att söka.
Låter det intressant? Sök idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Intertalents Consulting AB
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 oktober 2022
  • Ansök senast: 24 november 2022

Liknande jobb

Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010