Second Line Support (Win) - brådskande!

Arbetsbeskrivning

Vill du utvecklas på ett stimulerande och inspirerande sätt? Då ska du se till att bli en Adaikonsult! Vi arbetar med Sveriges mest spännande och största arbetsplatser. Vi ger dig möjligheten att uvecklas både professionellt och personligt. Vi vill att du ska trivas, känna dig stimulerad och nå bra resultat. Genom oss får du en stor möjlighet att styra över karriär och framtid. Din huvudsakliga arbetsplats kommer att vara i Second line-support. De problem och frågeställningar som ej kan lösas av First line-personalen slussas vidare till Second line och ni arbetar koncentrerat med att lösa de ärenden som är mer tekniska och avancerade. Utbildning/erfarenhet Du har någon form av teknisk utbildning på gymnasie-, KY- eller högskolenivå. Du har minst två års arbetslivserfarenhet från IT-branschen, gärna med liknande arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har telefonvana samt erfarenhet av att hantera kundrelationer. Du har goda kunskaper i Windows operativsystem, Officepaketet, Active Directory samt ett brett tekniskt intresse. Som person bör du motiveras av att hjälpa användare, kunna behålla lugnet i stressade situationer, ha god organisationsförmåga och lätt för att samarbeta. Du tycker att det är intressant med problemlösning och har en pedagogisk förmåga per telefon. Då det är bråttom, ber vi dig att söka snarast möjligt!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ADAI CONSULTING AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 6 maj 2010
  • Ansök senast: 5 juni 2010

Liknande jobb

Självgående IT-support

23 augusti 2010

Helpdesktekniker till Gävle

24 augusti 2010

Intern kundsupport

11 maj 2010