SEFAB söker receptionist & ekonomiadministratör

SEFAB söker receptionist & ekonomiadministratör

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi på SEFAB en serviceinriktad receptionist samt ekonomiadministratör till vårt huvudkontor i centrala Norrköping. Tjänsten är ett vikariat på minimum ett år med chans till förlängning. Du kommer att ta dig an en bred och spännande tjänst på en arbetsplats med mycket glädje!
Om SEFAB
Välkommen till ett byggföretag med 25 år i branschen! Hos SEFAB får du arbeta tvärfunktionellt hos en arbetsgivare som brinner för sin personal. Varje dag arbetar vi med att skapa en god arbetsmiljö, ordning och reda och tydlighet vad gäller förväntningar på varandra och på våra roller. Vi utför både nyproduktion och renoveringsprojekt. SEFAB är ett värdestyrt och platt företag med stort fokus på gemenskap, hög nöjdhet och bra affärer. Här har du möjlighet att arbeta i ett modernt företag med goda förmåner och hög trivsel. Vi är idag cirka 100 anställda som varje dag gör sitt bästa för våra beställare. Vi har alltid våra ledstjärnor med oss i allt vi gör: Engagemang, pålitlighet samt ordning & reda. Att jobba hållbart sätter vi högt på vår prioriteringslista och är idag ISO-certifierade inom kvalitet, miljö, partnering/samverkan, arbetsmiljö och samhällsansvar.
Om tjänsten
För att hålla ordning på vårt kontor och hantering av leverantörsfakturor söker vi nu en person som vill bli en del av team SEFAB. Tjänsten är ett vikariat på minimum ett år med möjlighet till förlängning. Din roll är mycket viktig och det finns många möjligheter på SEFAB! Du kommer få arbeta brett med både ekonomi, administration samt ansvara över kontorssysslor. Du är en del av företagets ekonomi- och HR-avdelning och jobbar nära vår redovisningsansvarige och rapporterar till bolagets ekonomichef.
Några av dina uppgifter:
· Hantering och översyn av leverantörsfakturor
· Betalning och journalföring
· Mindre bokföring
· Ansvar över kontorssysslor
En del av din tid kommer, om du är rätt person, kunna inkludera marknads- och eventfrågor och kommunikation/sociala medier.
Vem är du?
Vi söker dig som minst har en gymnasieutbildning inom ekonomi eller liknande arbetslivserfarenhet. Du kommer långt med grundläggande kunskap om bokföring och hantering av leverantörsfakturor. För att lyckas i rollen ser vi en social person med mycket framåtanda och driv. Service är ett av dina ledord. Med ett stort leende bemöter du våra gäster i vår reception och du behöver kunna ta alla typer av människor. På SEFAB är vi prestigelösa och tar oss an varje dag med stort engagemang. Samtidigt som du är strukturerad i vissa delar behöver du vara flexibel och ta fram en kreativ sida där dina kunskaper på kommunikation sätts på prov.
Erfarenhet från bygg- eller fastighetsbranschen är meriterande.
Vårt erbjudande
Vi är stolta över vår kultur och vad vi kallar SEFAB-andan som präglas av engagemang, ansvar och en familjär stämning. Vi erbjuder stort förtroende och ansvar med kompetensutveckling i fokus. Hos oss ska medarbetaren må bra och förmåner som till exempel träning i olika former erbjuds.
Ansökan
Om du känner att det här är något för dig och att du vill vara med på vår framtida resa ser vi fram emot din ansökan, bestående av CV och personligt brev, senast den 31 augusti. Men skynda dig in med din ansökan, rekrytering sker löpande. Ansökan görs till jobb@sefabbygg.se.
Du kan ombes utföra olika tester under rekryteringsprocessen.
Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta vår rekryterande chef Axel Norin via axel.norin@sefabbygg.se eller telefonnummer 070-785 36 13.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Entreprenad & Förvaltnings AB, Svenska Norrköping
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2022
  • Ansök senast: 31 augusti 2022

Postadress

Garvaregatan 7
Norrköping, 60221

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024