Sekreterarassistent

Arbetsbeskrivning

Vi söker en sekreterarassistent. Uppdraget kommer vara ett mammavikarie under minst 12 månader. Du kommer att vara inhyrd konsult under hela uppdraget. Din tjänst kommer vara att hjälpa VDn och en annan grupp tjänstemän med vanliga sekreteraruppgifter som att hjälpa till att skriva offerter, registrering, bokning av resor. Du måste behärska engelska i tal och skrift mycket väl. Har du vana från rembursdokument. Det viktigaste är att du är van att arbeta strukturerat och självständigt. Du kommer ha eget ansvar att samla in information och lösa dina uppgifter, då den grupp du hjälper, inte alltid är på plats. Samtidigt är det mycket viktigt att du hinner lära dig befintliga rutiner så snart som möjligt under bredvidgången med befintlig person. Kunden använder idag Axapta som affärssystem och du ska kunna excel och word bra också. Arbetsplatsen är i Malmö och vanlig kontorstid måndag till fredag. Vill du arbeta i ett företag som växer i en spännande bransch, skicka in din ansökan omgående. Vårt mål är att försöka hitta rätt person så fort som möjligt, för att skapa möjlighet att gå bredvid fram till jul. Skicka in din ansökan snarast med tanke på att vi kommer kalla löpande till intervju och försöka bemanna upp uppdraget snarast.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Palm & Partners AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 18 september 2007
  • Ansök senast: 18 oktober 2007

Liknande jobb


2 mars 2010

Habiliteringspersonal - sommarvikariat

15 februari 2010

Enhetschef

12 februari 2010

Enhetschef med personalansvar

9 februari 2010