OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Handikapp & Habilitering, Staben, E-huset Arbetet består i att ge administrativ service inom Staben med särskild inriktning mot habiliteringschefen och verksamhetschefer.Detta innefattar personaladministrativa arbetsuppgifter, ekonomihantering, skriva minnesanteckningar och underlag för beslut, boka konferenser mm.Viss assistans åt andra delar av habiliteringskontoret ingår i arbetsuppgifterna.Tjänsten är på heltid med tillsvidareanställning.Kvalifikationer: Du har administrativ utbildning och är noggrann, serviceinriktad och flexibel.Du är utbildad och erfaren inom IT-miljö som tillämpas vid Handikapp & Habilitering.Erfarenhet av lönesystemet Palett är önskvärd.Du har förmåga att arbeta självständigt samt god samarbetsförmåga.Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.Välkommen med din ansökan senast 8 maj 2006 märkt med ref nr Hab 22/06 ställd till Handikapp & Habilitering, att: Carina Hejlm, Box 17519, 118 91 Stockholm.