OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Midport Scandinavia AB: Vi är ett expansivt företag som framgångsrikt levererar affärssystemslösningar.Idag är vi 25 konsulter och planerar att vara omkring 35 inom ett år.Vår special kompetens är att implementera, supportera och utveckla affärssystemlösningar.I första hand finns vår potentiella kundgrupp inom tillverkande industri.Inom denna grupp vänder vi oss främst till kunder med en omsättning på 100 miljoner och uppåt. Om tjänsten som sekreterare på Midport: I samband med att Midport växt kraftigt har vi nu behov av att förstärka vår administration i Stockholm med en medarbetare.Tjänsten är en halvtidstjänst med omedelbar start och inleds med en 6 månaders provanställning.. Exempel på arbetsuppgifter: - Sammanställa tids- och utläggsrapporter - Fakturera - Skapa rutiner och hålla ordning på Stockholmskontoret - Genomföra kalender- och mötesbokningar - Utforma dokument och PowerPoint presentationer - Bokning av flygbiljetter, hotell etc - Uträtta diverse ärenden Önskad utbildning/erfarenhet/egenskaper: Vi söker dig som har erfarenhet av sekreterararbete och som har mycket goda kunskaper i engelska, såväl i tal som i skrift.Du hanterar Officepaketet och MS Outlook mycket bra och har lätt för att lära dig nya system. Personliga egenskaper som värdesätts är förmåga att arbeta självständigt och ta egna initiativ.Du är en driven person med stark servicekänsla.Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.Vi erbjuder: - Flexibilitet i ett expansivt företag - Möjligheter att realisera ideer och etablera egna rutiner