OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Good Service söker en administrativ sekreterare som kommer att ansvara för det övergripande administrativa stödet gentemot äldreomsorgen.
Tjänsten innebär att i samarbete med våran enhetschef och arbetsterapeut vara drivande i det övergripande utvecklings- och kvalitetsarbetet inom verksamhetsområdet.
I arbetsuppgifterna ingår att exempelvis svara på skrivelser, planera schema, stödja personalen i administrativa ärende och organisera journaler. Du arbetar med verksamhetsplanering och kvalitetsuppföljningar samt bistår enhetschefen i detta arbete.
KVALIFIKATIONER
För denna tjänst har du:
- Relevant högskoleutbildning, gärna socionom eller motsvarande
- Flerårig erfarenhet som administratör eller liknande, där det har ingått att föra protokoll eller minnesanteckningar, samt en god kännedom och ett engagemang för verksamhetsområdet
- Stor vana att hålla ihop och ansvara för processer som t ex hantering av återkommande möten med tillhörande förberedelser, genomförande och uppföljning
- God förmåga att uttrycka dig muntligt och skriftligt på svenska
- Goda datakunskaper, framför allt i Officepaketets olika program
Det är meriterande om du har följande erfarenheter:
- Erfarenhet av avtalsuppföljning inom äldreomsorgen är en fördel, liksom kunskap och erfarenhet i upphandlingsfrågor
- Erfarenhet av att ha stöttat ledningsgrupp inom äldreomsorg med övergripande administrativa arbetsuppgifter
I rollen som administrativ sekreterare inom äldreomsorgen på Good Service vill vi att du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och är självgående. Du tycker om att arbeta med såväl komplicerade frågor som enklare rutinärenden och har förmåga att lyfta blicken och se helheten. Du planerar och strukturerar upp ditt arbete och har en förmåga att prioritera på ett effektivt sätt. För oss är det också viktigt att du uttrycker en positiv attityd till ditt arbete och verksamheten och handlar i enlighet med fattade beslut och riktlinjer. Du bör även vara lugn och kunna hantera stressiga situationer på ett stabilt sätt.
I och med att rollen innebär många sociala kontakter vill vi att du är utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang. För dig är service viktigt och du är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt beteende. Du samarbetar bra med andra människor och har förmåga att lyssna på och tala med människor i både stora och små sammanhang. God samarbetsförmåga och personlig lämplighet är en förutsättning att lyckas med uppdraget.
Kontaktpersoner på detta företaget
VD Behnaz Afshar
019-331896
076-1691777
enhetschef Aryan K
019-272777
073-7772779