Sekreterare HR-avdelningen

Arbetsbeskrivning

Indiska Magasinet är en svensk familjeägd butikskedja etablerad 1901 med affärsiden att sälja en unik mix av mode och inredningsaccessoarer med inspiration från Indien, som tilltalar många.Vi har idag ca 80 butiker i Sverige, Danmark, Finland och Norge.Vi söker en administrativ till vår HR-avdelning.Din uppgift blir att assistera HR-avdelningen i administrativa frågor.Du kommer också ha en tät kontakt och ge service till de anställda i våra butiker.Dina arbetsuppgifter är att vara behjälplig inom bl.a.: - Kursadministration - Rekryteringsadministration - Personalstatistik internt samt personalrelaterad statistik från myndigheter och organisationer - Skriva protokoll, betyg, intyg och arbetsgivarintyg - Bevakning av tidsbegränsade anställningar, provanställningar och bemärkelsedagar i hela företaget.- Ansvarig för personalarkiv - Telefonjour för avdelningen - Övriga på avdelningen förekommande arbetsuppgifter Krav/bakgrund Du bör ha minst 2 års erfarenhet inom någon form av administrativt arbete sedan tidigare och behärskar Office-paketet mycket väl samt har goda kunskaper i engelska i tal och skrift.Du är en självständig, prestigelös och samarbetsvillig person som har ett stort intresse för service.Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Pihl

Fanny Lidgren, HR-assistent
08-6704584
Sara Kandel, Butikschef
0910-77 82 30

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Indiska
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 26 november 2007
  • Ansök senast: 10 december 2007

Besöksadress

Box 27 317
None

Postadress

Box 27 317
Stockholm, 10254

Liknande jobb


Personalvetare

11 februari 2010

Personaladministratör

22 april 2010

28 april 2010