Sekreterare / personalassistent

Arbetsbeskrivning

Sekreterare / personalassistent

Arbetsuppgifter: Du kommer att arbeta med löneadministration, personalfrågor, reseplanering för SICOMPs personal, projektuppföljning av forskningsprojekt och kunduppdrag, planering av konferensaktiviteter och andra administrativa uppgifter såsom planering av möten och sekreteraruppgifter i SICOMPs styrelse.

Personliga egenskaper: Du är noggrann, utåtriktad, social och serviceinriktad. Förmåga att kunna organisera, prioritera, ta ansvar och pålitlighet är mycket viktiga egenskaper. Du är även flexibel och villig att lära dig nya arbetsuppgifter.

Utbildning och erfarenhet: Du har utbildning inom personaladministration och/eller mångårig erfarenhet av liknande arbete som beskrivs ovan. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska krävs, såväl i tal som skrift. Ytterligare språkkunskaper är en merit.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sicomp AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 13 april 2007
  • Ansök senast: 4 maj 2007

Liknande jobb


27 januari 2006

19 juni 2006

14 september 2006