Sekreterare till AstraZeneca!

Sekreterare till AstraZeneca!

Arbetsbeskrivning

Har du en bred administrativ erfarenhet och vill stötta upp ett internationellt team med att effektivisera processer? Är du noggrann och en riktig lagspelare när det gäller? Då kan det vara dig vi söker till AstraZeneca. Sök redan idag då vi tillämpar löpande urval!

OM TJÄNSTEN
Nu söker Academic Work för AstraZenecas räkning en sekreterare som kommer att rapportera gentemot företagets Business Support Manager.

Inom gruppen du kommer tillhöra, besitter dina kollegor en djup specialistkompetens inom datahantering, tekniska system och processer och arbetar löpande med CRO:er och partnerorganisationer. Allt för att säkerställa snabb, effektiv, etisk och kvalitetsmässig leverans av deras kliniska prövningar runt om i världen.

Rollen är ett konsultuppdrag på initialt sex månader med chans till förlängning om alla parter är nöjda med samarbetet.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
* Samarbeta med fullmaktsteamet för att leverera en smidig, konsekvent och professionell global administrationstjänst samtidigt som de arbetar med kliniska och regulatoriska dokument
* Självständigt och proaktivt lösa problem och utmaningar, säkerställa leverans av dagliga administrativa aktiviteter
* Förbereda dokument, material och officiella informationssläpp och distribuera erforderliga intressenter
* Planera, organisera och schemalägga egen arbetsbelastning, så att alla aktiviteter genomförs korrekt och o tid
* Delta i och bidra till administrativa förbättringsaktiviteter
* Delta i och bidra till kunskapsdelning inom teamet

VI SÖKER DIG SOM
* Har åtminstone två års administrativ erfarenhet som sekreterare eller liknande
* Har en god kommunikations- och koordinationsförmåga
* Har god kunskap och förståelse för företagets policyer och rutiner
* Har förmågan att hantera flera uppgifter simultant
* Har en god teknisk förmåga och enkelt att sätta dig in i nya datorsystem, extra meriterande är kunskaper inom DocuSign, Adobe Sign och Excel
* Har en dokumenterad erfarenhet av att hantera uppgifter över telefon och mail

Övrig information

Går du vidare i processen kommer ett drog- och alkoholtest samt en bakgrundskontroll att genomföras.


* Start: Januari 2022
* Omfattning: Heltid, 6 månader med chans till förlängning
* Placering: Mölndal, Göteborg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2021
  • Ansök senast: 30 december 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kontorsassistent deltid

Kontorsassistent deltid

14 januari 2022

Administratör till digitalbyrå

Administratör till digitalbyrå

14 januari 2022