OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BAS AB är ett lokalt administrativt bemanningsföretag med stora och små uppdragsgivare inom Kalmar län som nu söker driven/erfaren sekreterare/administratör för klients räkning. Arbetsuppgifterna består av sedvanliga sekreteraruppgifter som * protokollförning * renskrivning av dokument * rese- och mötesbokningar * bevakning av pågående ärenden samt vidareutveckning av befintlig struktur/system gällande administrativa rutiner. Generella kvalifikationer * Gymnasiekompetens el motsv * Officepaket. * Stort intresse för svenska språket * Goda kunskaper i engelska * Ytterligare språk är meriterande. * Noggrannhet och servicekänsla är A och O. * Vana från protokollförning är ett krav. * Projekterfarenhet är meriterande. Specifika kvalifikationer * Vana, intresse och förmåga att arbeta självständigt * Förmåga att strukturera och organisera * Lätt få kontakt/kommunicera med kollegor/leverantörer