Senior Customer Service Representative inom medicinteknik i Kista

Senior Customer Service Representative inom medicinteknik i Kista

Arbetsbeskrivning

Vår kund söker en ny medarbetare till rollen som Senior Customer Service Representative med start omgående. Företaget har oerhört fina lokaler, en kort promenad från Kista tunnelbana. Välkommen in med din ansökan idag!

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker en Customer Service Representative till ett medicintekniskt företag i Kista. Vår kund är ett globalt företag som hjälper patienter med kroniska och livshotande sjukdomar att kunna leva ett så bra liv som möjligt. Som Customer Service Representative kommer du att spela en viktig roll i teamet.

Du kommer arbeta som primär kontaktperson för kundförfrågningar, orderhantering och samordna kundtjänstbehov med andra funktioner vid behov. Du kommer även lösa rutin- och vissa icke-rutinmässiga kundfrågor, klagomål och begäranden, samt hantera uppkomst av problem kopplade till leveranser, krediter och nya beställningar. Din roll är en viktig del i teamet och tillsammans med dina kollegor kommer ni att jobba och sträva mot ett gemensamt mål, att leverera högkvalitativ kundservice!

Detta är ett konsultuppdrag på 5 månader och lönen vi kommer kunna erbjuda för tjänsten ligger på 25 000 kr / timbaserad månadslön.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Agera kundkontakt via telefon och mejl
* Hantera inkommande ärenden som beställningar, schemaläggning och frakt
* Inhämta information om mängd, typ och lagervaror i beställningsprocesser
* Skapa nya konton, upprätthålla register och förbereda nödvändiga rapporter
* Mata in försäljningsorderdata och/eller produkttjänstsamtal i orderuppfyllningssystemet


VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av ett serviceinriktat arbete
- Har avslutad gymnasieexamen
- Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i både tal och skrift

Det är meriterande om du har
- Arbetat i en liknande roll tidigare

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

Som person har du en god förmåga att prioritera och ha många bollar i luften då man i rollen hanterar många olika ärenden parallellt. För att trivas i gruppen är du social och du är inte rädd för att fråga om hjälp. Du kommer även med nya idéer och förbättringsförslag då gruppen har stort kvalitetsfokus. Vidare har du ett stort servicefokus och trivs i en roll med mycket kundkontakt.

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 mars 2024
  • Ansök senast: 22 april 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


29 april 2024

28 april 2024

27 april 2024