OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Xllnc Advise söker nu en Service Area Manager till kund i Stockholm. Detta är ett Try and Hire-uppdrag vilket innebär att Du kommer att starta med 6 månaders konsultid som sedan, om båda parter är överens, övergår till en anställning hos kunden.
Vi söker nu en Service Area Manager (SAM) till vår kund i Stockholm. I rollen som SAM för Service Desk är du ansvarig för att Servie Desken kan erbjuda externa kontakter och kunder samt även organisationens anställda en högkvalitativ kostadseffektiv service inom föjande områden;
• Växelfunktionen
• Kundcenter
• Supporttjänst för My Business
• Service Desk för IT och telefoni via mail och telefon
• Support på plats på kontoren i Stockholm, Göteborg och Malmö samt vid behov på övriga kontor
• Beställningsportalen för beställning av standardtjänster
• Tjänst för vissa systemadministrativa ärenden
I rollen ingår att ha en krav- och beställarroll gentemot tjänsteleveranser inom området, uppföljning av SLA samt att driva utvecklingen av digitala interface mot slutanvändare för support och beställningar. Du är även ansvarig som Incident Manager från organisationens sida. Du arbetar för att på sikt uppnå bästa möjliga effektivitet och synergi mellan de olika supportfunkionerna. Du kommer också ha ett ansvar för att funktionerna arbetar med bemötandefrågor I rollen ingår också personalansvar och budgetansvar för tjänsteområdet.
Vi söker dig som drivs av att effektivisera och utveckla vår kunds service inom tjänsteområdet. Du har erfarenhet av tjänsteleveranser och beställarrollen samt att leverera Service Desk tjänster via outsourcad part. Du har arbetat inom större eller komplex organisation och har en bred förståelse för frågor kring kvalitet i kundupplevelsen.
Personliga egenskaper vi värdesätter är engagemang, drivkraft att förbättra och effektivisera. Du har ett helhetsperspektiv och ser möjligheter, är nyfiken och tar tag i såväl operativa, taktiska och strategiska frågeställningar.
Kontaktpersoner på detta företaget
Lotta Blanck, HR
0725136700
Niclas Almgren, VD
073-519 24 23
Lotta Blanck, HR/Konsultchef
072-513 67 00
Lotta Blanck, HR & Business Area Manager ITIL Consulting
+46 72 513 67 00
Helena Feldt, Business Area Manager
0709837847