Service-coordinator, Järfälla

Arbetsbeskrivning

Albany Door Systems AB, som ingår i Albany International, utvecklar, marknadsför, tillverkar, installerar och servar snabba och energibesparande industriportar i ett stort antal länder världen över. I Europa omsätter vi ca. 650 miljoner och globalt ca 1 miljard. Vårt svenska huvudkontor finns i Halmstad. I Sverige har vi ca.45 servicetekniker med filialkontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Filialkontoret i Stockholm ligger i Järfälla. Vi växer och behöver nu en duktig Service-Coordinator i Järfälla. Albany Door Systems, Service, jobbar huvudsakligen med service och ombyggnader av egna och övriga på marknaden förekommande industriportar samt till viss del även vädertätningar och lastbryggor. Din huvudsakliga arbetsuppgift är fakturering, ta emot serviceuppdrag från kunder samt medverka vid arbetsplaneringen av servicetekniker. I jobbet ingår viss administrativ lagerhantering. Du rapporterar till Serviceledaren på kontoret i Järfälla och samarbetar en del med övriga service-coordinatorer i landet och med huvudkontoret i Halmstad. För att klara jobbet på ett bra sätt fordras att du har ett flexibelt och serviceinriktat arbetssätt, har datavana, van vid kundkontakter, gärna inom servicebranschen, ordningssinne, "skinn på näsan", god administrativ förmåga och god social kompetens.

Kontaktpersoner på detta företaget

Serviceledare Linda Murray
010 - 47 48 556
Servicechef Mikael Nilsson
010 - 47 48 540

Sammanfattning

Besöksadress

Lodjursgatan 2
Landskrona

Postadress

Box 509
HALMSTAD, 30180

Liknande jobb


Kontorist

24 augusti 2010

Kontorsarbete mm

12 maj 2010

Norsktalande intervjuare

20 augusti 2010

GfK söker supervisor

20 augusti 2010