Service Coordinator till Sandberg Development!

Service Coordinator till Sandberg Development!

Arbetsbeskrivning

Bli en del av familjära Sandberg Development! Vi söker dig som brinner för att leverera hög service, har ett öga för detaljer och kan se vad som behöver göras för att kontoret ska vara trevligt. Du kommer vara bryggan mellan Sandbergs Facility och resturangverksamhet, tillsammans bidrar ni till en fantastisk arbetsplats där du kommer vara en viktig nyckelspelare. Är du en kreativ person som älskar ordning och reda och trivs med att arbeta hands on samt vill vara en del av ett gäng engagerade kollegor så är det här rollen för dig - Välkommen med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Sandberg Developmentär ett familjeägt investeringsbolag med visionen att genom aktivt ägande i innovationsdrivna bolag bidra till tillväxt och samhällsnytta. Koncernen består av ett flertal helägda dotterbolag som har produktion och kontor på Jägersro i Malmö. Facility organisationen på Sandberg Development arbetar för att företagen i Sandberg-koncernen ska ha lokaler som är anpassade för respektive verksamhet samt att arbetsplatsen fungerar effektivt och säkert med bra service, funktion och god mat. I Facility organisation ingår koncernens egen Restaurang med fyra heltidsanställda kockar som serverar ca 200 luncher per dag, ordnar representationsmiddagar, konferensfika, mm. I fastigheterna i Malmö arbetar cirka 270 personer som ser Sandbergs restaurang som en knytpunkt, där gemenskap frodas och glädje sprids. Som Service Coordinator kommer du att vara länken mellan facility och resturangen och tillsammans skapa ni en fantastisk arbetsplats!

I rollen som Service Coordinator kommer du främst ansvara för att höja atmosfären och servicenivån, se till att trivseln på kontoret är hög samt säkerställa att möten och event rullar på friktionsfritt. Dagarna blir aldrig tråkiga då dina arbetsuppgifter skiljer sig från timme till timme, dag till dag vilket medför att varje dag blir unik men där det krävs ett ansvarstagande samt iniativtagande! Du kommer även i rollen arbeta med praktiska moment där du behöver våga ta action i form av att arbeta hands on med praktiska uppgifter som kan innvolvera tunga lyft. Du kommer bli en del av ett öppet, familjärt team med högt i tak och mycket skratt. Du kommer med gedigen stöttning få rätt förutsättningar för att säkerställa att arbetsuppgifterna som ligger inom ditt område säkerställs.

ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifterna innefattar allt ifrån att se till så att förmiddagsfika serveras i fastigheterna, till att avlasta köket, ansvara för konferensservice, hantera ommöbleringar på event och göra inköp till representation. Du får möjlighet att ta egna initiativ och forma rollen efter dina intressen och styrkor samt organisationens behov. I takt med att du utvecklas i din roll kommer du att få ta mer ansvar.

Som Service Coordinator kommer du att säkerställa att följande arbetsuppgifter utförs i enlighet med de interna och externa krav som gäller:


* Tillsammans med Restaurangen ansvara för koncernens förmiddagsfika
* Ansvara för konferensservice i samtliga byggnader
* Hantera ommöblering i konferensrum eller restaurang inför event och stora möten
* Vara behjälplig vid Restaurangens inköp och beställningar
* Ansvara för att representationslägenheten i Turning Torso är i representativt skick för middagar och konferenser
* Avlasta Restaurangen och Facility vid behov
* Ansvara för restaurangbokningar i matsalen
* Daglig översyn av alla pentryn


VI SÖKER DIG SOM

Vi söker dig som är


* Du är inte rädd för att hugga i och hjälpa till där det behövs
* Är serviceinriktad och trivs i en socialmiljö
* Har erfarenhet av liknanade roll
* B-körkort


Som person är du:


* Självgående
* Strukturerad
* Problemlösande
* Serviceinriktad


Övrig information


* Start: Enligt överenskommelse, omgående
* Omfattning: Heltid, arbetstider kan variera, men rollen utgår från 07:00-15:30. Du är den som är först på plats.
* Placering: Malmö


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Här kan du läsa lite mer om Sandberg Development.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 februari 2023
  • Ansök senast: 13 mars 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kundmottagare

Kundmottagare

7 maj 2024

12 april 2024

3 april 2024