Service Delivery Manager

Arbetsbeskrivning

Azets är ledande nordisk leverantör av ekonomi- och lönetjänster. Vi har 3.200 medarbetare i Norden som hjälper över 22.000 företag inom ett brett spektrum av branscher. Azets omsätter 2.8 miljarder SEK och är en del av CogitalGroup som ägs av HgCapital. Läs mer på www.azets.se


Vi söker en Service Delivery Manager till våra internationella kunder!

Arbetsbeskrivning:

Som Service Delivery Manager ansvarar du för Azets viktigaste kunder inom vår redovisningsverksamhet på den  internationella marknaden. Du kommer samverka internt med flertalet redovisningskonsulter, konsultchefer, säljare och övriga SDM:er för att säkerställa en god kundrelation.

Azets redovisningsteam tillhandahåller många tjänster inom redovisning och vår långa erfarenhet säkerställer en hög kvalité på våra leveranser. Våra 300 medarbetare i Sverige stöttar och förenklar verksamheten för våra kunder inom flera olika branscher och länder. Vi är specialister på att lösa våra kunders verksamhetskritiska uppgifter, som ekonomi, lön och HR, så kunderna kan koncentrera sig på sina kärnverksamheter.

I rollen som Service Delivery Manager förväntas du:

Inte kunna lösa allting, ja du läste rätt, däremot förväntas du göra 100% för att leverera den mest optimala lösningen.
Du tar ägarskap - ingen vidare förklaring om du vet vad vi menar
Du är framtidsorienterad och kan uppvisa personlighet och attityd som hjälper oss framåt i vår utvecklingsresa.
Arbete med kompetenta kollegor i en miljö med hög nivå av innovation, flexibilitet och möjlighet till utveckling. Detta ställer höga krav på dig så är detta ser vi som viktigt att du trivs med.
Vad innebär jobbet konkret?

Huvudansvar för de största kunderna inom vår internationella avdelning
Säkerställa och utveckla en god kundrelation samt partnerskap med Azets viktigaste kunder.
Vara kontraktsansvarig med kontroll och genomsyn av kundavtal gällande prissättning och förhandling
Delta vid taktiska och strategiska möten. Vara extern och intern eskaleringspunkt.
Även vara delaktig i framtagande av affärsmodeller kopplade till kund för service och kundtillfredsställelse (kundvårdsprogram).
Följa upp och rapportera på framtagna KPI:er som mäter kundprocessen.
Säljaktiviteter
  Vad önskar vi att du har?

Minst 2 år av erfarenhet från att ha arbetat med kundrelationer inom outsourcing
Dokumenterad utbildning i relevanta regelverk
Förhandling och presentationsteknik
God förståelse för kundrelationer
Projektledning
Kommunicerar obehindrat på Svenska och Engelska
Azets är ledande leverantör av ekonomi- och lönetjänster i Norden. Vi är ett kunskapsdrivet företag som kombinerar data, teknologi och expertis för att ge mervärde till våra kunder. Azets är en del av CogitalGroup, en global koncern som specialiserat sig på företagstjänster.

Låter det intressant?

Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Ulrika Scheffer på ulrika.scheffer@azets.com alternativt Jacob Good på jacob.good@azets.com. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Vid frågor till vår fackklubb är du välkommen att kontakta de via följande mejladress unionenklubben.azets@gmail.com

Vi går igenom urvalet och intervjuar löpande till denna tjänst. Tillträde är enligt överenskommelse, men gärna så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Syrtén
+46 0722482115
Liza Lindberg
+46 0705473084
Emelie Björnefur
+46 104575409
Alexandra Hallén

Jacob Good
+46 761367092
Christian Hoinard
+46 104575046

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Azets Insight AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 juni 2020
  • Ansök senast: 30 juni 2020

Besöksadress

Lindhagensgatan 94
None

Postadress

Box 34 212
Stockholm, 10026

Liknande jobb


11 november 2021

11 november 2021

11 november 2021

Redovisningskonsult med kundansvar

Redovisningskonsult med kundansvar

11 november 2021